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運用、保守、監視、テクニカルサポートの転職求人一覧

28件見つかりました
社名非公開

Senior Technical Support Engineer

International Company (est. 50% non Japanese)
Payments Industry
Hybrid and Flex Work
給与
年収800 〜 1,200万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区 東京23区外
社名非公開

Infrastructure Support (L3)

In-house IT Support roles: Tech Support (L3)
Super Flex: No Core Hours and Remote Work possible
Start-Up International Environment
給与
年収850 〜 1,100万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区 東京23区外
社名非公開

In-house IT Support: Infrastructure Tech Support (L3)

In-house IT Support roles: Tech Support (L3)
Super Flex: No Core Hours and Remote Work possible
Start-Up International Environment
給与
年収700 〜 1,100万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
千葉 埼玉 東京23区 東京23区外 栃木 神奈川 群馬 茨城
社名非公開

Technical Support Engineer

Main responsibilityテクニカルサポートとして、トラブルシュート、Globalへのエスカレーションなどを担当し、問題解決に貢献する。様々なチケッティング、コンテンツ、タスク管理ツールを使用し、お客様のEメールや電話でのリクエストをうまくデバッグし解決する。監視システムを設定し、クライアント様と統合し、プロセス全体を文書化する。顧客が使用するカスタムスクリプト、コードサンプル、統合ガイドの作成- ドキュメント、プロセス、ナレッジベースを改善するための提案やスキーム作り
給与
年収600 〜 1,000万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区
社名非公開

IT Support Engineer (Retail)

Global IT Team
Work with the US
Career Path
給与
年収600 〜 800万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
千葉 埼玉 東京23区 東京23区外 栃木 神奈川 群馬 茨城
社名非公開

Technical Support Engineer

Main responsibilityテクニカルサポートとして、トラブルシュート、Globalへのエスカレーションなどを担当し、問題解決に貢献する。様々なチケッティング、コンテンツ、タスク管理ツールを使用し、お客様のEメールや電話でのリクエストをうまくデバッグし解決する。監視システムを設定し、クライアント様と統合し、プロセス全体を文書化する。顧客が使用するカスタムスクリプト、コードサンプル、統合ガイドの作成- ドキュメント、プロセス、ナレッジベースを改善するための提案やスキーム作り
給与
年収600 〜 1,000万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区
社名非公開

Technical Manager - Optical Network (European Telecom Vendor)

The Technical Manager is responsible for management of all the technical management activities defined in Customer contract in terms of quality, risk and time from delivery approach preparation through deployment, customer acceptance and care phase. Acts as primary technical interface and first technical escalation point within the Customer project.RESPONSIBILITIES• Technical contact and reference person for small and mid sized projects. • Working together with Project management and technical staff• Manages all the technical management activities defined in Customer contract with small /medium business volume and average complexity and risk probability, in terms of quality, risk and time from delivery approach preparation through deployment, customer acceptance and care phase.• Acts as primary technical interface and first technical escalation point within the Customer project*.• Ensures operational continuity and smooth execution as well a
給与
年収800 〜 1,100万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区
社名非公開

Business Application Support (Haken)

Major International Entertainment Company
Global Working Environment
給与
年収450 〜 650万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区外
社名非公開

Technical Account Manager

自社製品の特別な有償保守サービス(Premier Service)のお客様向けに、技術対応を行う、TAM(テクニカル・アカウント・マネージャー)を募集します。Premier Serviceの主要なお客様は、多くの弊社製品を導入して頂いており、このお客様向けに豊富なHW、SWに関する知識、経験を有するTAMがお客様の課題、障害の対応支援を行います。業務内容• お客様のIT運用管理方法をヒアリングし、より高いサービスレベルを適用できるようなコンサルティングを実施します。• 契約内容により、 お客様とミーティングを開催し、月次報告、四半期報告の実施、ならびに、報告書を作成します。• お客様の課題を整理し、優先順位を設定し、解決のためのロードマップを策定します。- お客様とのダイレクトコミュニケーション(顧客訪問)等を通して、お客様との長期的な信頼関係を構築します。- TAMは、製品問題が発生した場合、解決する為の、エスカレーション支援を行います。社内の各ビジネス部門と連携し、重要な問題は、会社上層部門とも情報を共有をしながら、お客様の問題が解決するように対応を行います。•エスカレーションマネージメント:- お客様の問題解決のため、製品開発部門、コールセンター、デリバリー部門との連携をリードします- クリティカルなインシデント発生時のお客様への報告、ならびに、対策案の策定を実施します
給与
年収800 〜 1,200万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区 東京23区外
社名非公開

【大手蓄電池システムメーカー】蓄電池システム設計提案サポート

①法人向けの蓄電池システムの設計提案サポート<受注前>・営業メンバー同行して、お客様のニーズをヒアリング。・客先の要望に基づき単線結線図等の図面(CAD)・蓄電池システム関連仕様書・提案書の作成。・設置場所現地調査・客先への製品技術説明・設計案確定
給与
年収550 〜 750万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区
社名非公開

IT Operations and Delivery Manager

International Company
Super Flex: No Core Hours and Remote Work possible
Start-Up International Environment
給与
年収1,200 〜 1,500万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区 東京23区外
社名非公開

Technical Support Manager

Competitive salary and benefits
Great flexibility and WLB (Work Life Balance)
Growth culture with a lot of chances to further your career and gain new experiences
給与
年収900 〜 1,200万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区
社名非公開

Technical Support Engineer, Tier 2

業務内容•根本原因の特定と問題解決を含む、技術的なエスカレーションの解決を推進します。•顧客からのエスカレーションに対して、社内外の窓口となり、顧客の問題を迅速に解決します。•サポート、アカウント管理、カスタマーサービス、ソリューションエンジニア、ソリューションコンサルタント、プロダクトマネージャー間のインターフェイスを提供します。•応答の品質、適時性、全体的なカスタマーエクスペリエンスにおいて、顧客の期待を上回るサービスを提供します。•Tier1 サポートメンバーに技術的および非技術的な指導を行います。•顧客が製品を実装、展開、維持できるように、技術的および非技術的な用語で、熟考された信頼性の高い指示を提供します。•サポートの拡張性を高め、セルフサービス機能を向上させるためのナレッジベースコンテンツの作成とレビューを•一般的な問題や新たな問題について、深刻化または拡大する前に対処できるよう、組織内にフィードバックを提供します。•既存の業界標準の慣習の枠を超えた創造的な思考で、プロセス改善を提案します。
給与
年収600 〜 1,000万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区
社名非公開

Bilingual Desktop Support - World Famous Fashion Company (PCS)

Great place to work with global environment
Competitive Salary and Career Progression
給与
年収500 〜 700万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区
社名非公開

ITサポートエンジニア - 大手企業

ハイブリッド
大手企業
給与
年収600 〜 800万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区外
社名非公開

Regional Technical support & Trainer:外資系協働ロボットメーカー

Provide expert technical support to our channel partners and end usersReporting directly to our Regional Head, you will be responsible for supporting our channel partners and end users. Your primary tasks will be to support, train and develop our users and partners in Japan. Technical support will be handled through either email, telephone or on site at our users’ premises. You will be travelling approximately 90 days a year. Your role will include the following tasks:• Providing technical support to channel partners• Providing robotic application support and consultations to channel partners and sales team• Developing/ Translating technical training curriculums and conducting technical training courses for channel partners and technical workshops for end users• Developing partners and users’ technical knowledge and competencies in robots and applications• Preparing/Translating technical documentation• Participating in customer visits• Parti
給与
年収600 〜 900万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区
社名非公開

サポートサービスプロフェッショナル

監査の自動化を目的として新システムを順次リリースしておりますが、エンドユーザ(監査人および当法人のクライアント)からの直接の問い合わせに対応する業務が増加しています。また、エンドユーザへサービスを提供するうえで、システムではカバーできないマニュアル作業が残ります。このような業務をService Delivery Professionalの元で実施していく役割となります。デリバリーチームとして独立するのではなく、プロダクトチームの一員となってサービスサポート業務を遂行していただきます。・リリース済みのプロダクトに対するエンドユーザからの問い合わせに対して、業務手順に従って対応・エンドユーザに提供するサービスのうち、マニュアル作業が必要な定型・非定型な業務を担当・業務手順の改善案を提案【担当プロダクトの一例】・監査クライアントが利用する会計/開示システムから当法人へのデータ連携にかかわるプロダクト
給与
年収750 〜 1,300万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区
社名非公開

Technical support (Contract)

Overseas reporting line, full international working environment
Small and cozy premium location office, hybrid working mode.
Competitive salary
給与
年収800 〜 900万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区
社名非公開

システム導入サポート(業務委託)

European Luxury Company
Hybrid Work
給与
年収450 〜 620万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区
社名非公開

Retail IT Operation (Professional Haken/Dispatch)

Nature of Role: The goal of this role will be to leverage technology to meet rapidly changing organizational needs in intercultural and innovative environment. The role requires to be highly analytical and able to understand business needs. Problem-solving abilities and effective communication skills in Japanese and English are essential. The role also involves managing multiple local vendors. Very collaborative, working closely not only with IT team members but also with vendors, other shared service departments and worldwide/Regional MIS teams. Work Responsibilities:• Being a partner of Retail operations and store managers• Set up standard retail process with Retail Operation team• Quality management of Service desk. Set the standards like standard scripts etc.• Work with country IT managers to handle escalation on Retail system issues and Retail on site supports.While aligning business priorities with IT development resources. The role is
給与
年収500 〜 580万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区
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