ハイクラス向け転職TOP サービス・レジャー その他 サービス・レジャーの求人一覧

その他 サービス・レジャーの転職求人一覧

12件見つかりました
社名非公開

Legal Manager

Are you a seasoned legal professional looking to elevate your career in a dynamic environment? An exciting opportunity awaits in Tokyo, where a leading marketing solutions provider is seeking a Legal Manager to join their innovative team.Join a forward-thinking company that provides comprehensive services from market analysis to strategy design, utilizing insights from purchasing data with annual sales of 10 trillion yen. As the Legal Manager, you will lead contract drafting and reviews, support stakeholders, and be involved in internal activities regarding information management and privacy regulations.Gain exposure to cutting-edge data business while honing your contract drafting and review skills. Collaborate with a diverse team of professionals, learn from industry experts, and grow in a supportive environment that values your contribution.If you have 5+ years of experience in corporate legal affairs, proficiency in Japanese and English
給与
年収800 〜 1,000万円
職種
法務、コンプライアンス、内部統制
勤務地
東京23区
社名非公開

Chief Accountant

My Client is oversea based luxury hotel & resort company that operate more than 100 hotels worldwide. They are looking to expand their foothold in japan and looking to hire for pre-opening and existing hotel. Please find the job description as below:Oversee all financial operations of the hotel, including accounts payable, accounts receivable, payroll, and general ledger.Prepare and analyze financial reports, including monthly financial statements, budgets, and forecasts.Ensure compliance with all relevant accounting standards and regulations.Develop and implement internal controls to safeguard hotel assets and ensure the integrity of financial data.Coordinate with other departments to streamline financial processes and improve efficiency.Review and approve journal entries, reconciliations, and other accounting transactions.Assist with the annual audit process, including the preparation of audit schedules and responses to auditor inquiries.
給与
年収600 〜 1,000万円
職種
財務、会計、税務、経理
勤務地
大阪 東京23区
社名非公開

HR Generalist

As an HR Generalist, you will play a key role in cultivating creative in-house sourcing activities, attracting talent, as well as supporting local leaders in executing HR operations and growing HR initiative.
給与
年収800 〜 1,000万円
職種
人事、労務
勤務地
東京23区
社名非公開

HRBP

Job Description:The Human Resources Business Partner is responsible for assisting with the management of all the HR operations and strategies within a company. The HR Business Partner handles the day-to-day operations of the HR department and interaction with the company’s employees. The HR Business Partner assists with the administration of the HR policies, processes and programs. The HR Business Partner has responsibilities in the following functional areas: departmental development, Human Resource Information Systems (HRIS), employee relationships, benefits, compensation, organizational development and customer services.Responsibilities:⚫ Provide full range HR generalist support for a diverse client group, act as the primary HR representative to the assigned groups⚫ Provide HR leadership and coaching to employees and managers regarding employee relation issues.⚫ Lead and execute significant HR projects and processes including succession p
給与
年収800 〜 1,000万円
職種
人事、労務
勤務地
東京23区
社名非公開

HR Service Specialist

Global Reportline
Looking for HRIS Workday experience
給与
年収600 〜 700万円
職種
人事、労務
勤務地
東京23区
社名非公開

【札幌】東証プライム上場G / 財務マネージャー候補

■募集背景経営管理部の中に、経理財務という機能があり、その中で、予算管理・経理・リスクマネジメント業務を担っています。上記業務のマネジメントについては、親会社の経営企画部責任者がリモートで行っている状況であり、最低限の運営しかできていません。この状況を打破すべく、上記マネジメントポジションを担える方、もしくは将来的に担える可能性がある方を募集しております。■仕事内容<主な業務内容 ※一例です>◯経理業務 親会社財務企画部と連携しながら、経理業務(特に上場企業の子会社としてのQCD担保や制度対応など)の推進◯予算管理業務 SMS経営企画部/SMS各事業部/当社内の各部署と連携しながら、予算策定・運用の企画・推進◯リスクマネジメント業務 親会社のリスクマネジメント部との連携しながら、法務業務やBCP対策の推進◯その他に、社内全体とのリレーション構築しながら、全社的な横断的なプロジェクトの企画・推進◯メンバーマネジメント全般■配属先情報経営管理部経営管理グループの責任者(候補)を想定しており、現在は3名で運営しております。■配属部署/配属部署の組織体制経営管理部への配属となり、その中には採用グループ、経営管理グループ(人事・労務・総務・経理)、経営インフラグループがあります。また、今回のポジションに関しては、候補者様の能力に応じて、新たに組織体制や役割の変更を想定しております。■役割当社は親会社と一体となって事業成長に貢献すること強く意識しています。親会社は変化の激しい事業環境にあるため、一体運営している当社も様々な変化を受け止めながら、会社・組織・個人が変化・成長することが求められます。当社おける人事領域の役割は、人事に関する制度設計・施策等の企画・実行を推進し、当社で働く従業員にとって適切な業務環境を整えることで、事業成長に貢献することを目指しています。親会社から受託している業務の特性や働いている従業員を深く理解し、親会社の人材開発部をはじめ本社と連携しながら、適切に従業員に寄り添うことが必要となります。※個々のニーズを全て満たすような寄り添いではなく、全社最適な部分と個別最適な部分を組み合わせることを目指しています。■仕事のやりがい・キャリアパス当社は、グループ企業の各事業を成
給与
年収500 〜 760万円
職種
財務、会計、税務、経理
勤務地
北海道
社名非公開

Key Account Manager or Account Manager

Main Job Responsibilities:1) Financial Management・ Deliver budgeted revenue and margin.・Build and Execution JBP with Key Account in order to hit the annual budget.・Launch new product assortments in a timely manner and track sell-through on a weekly basis. ・When sell-through falls behind the plan, proactively formulate measures to cope with the situation2) Account management・Secure high-quality selective distribution in accordance with Stokke Ltd’s distribution strategy. ・ Develop sales with retailers through merchandising, product training, sales training, and excellent account management. ・Create account strategy and tactics based on business analysis.・Plan and facilitate periodic business meetings to align on vision and strategies.・Plan and promote appropriate assortments that would maximize the range of products available.・Plan and promote selling space management to maximize brand exposure through shop-in-shops and corners.・Constantly se
給与
年収600 〜 850万円
職種
代理店営業
勤務地
東京23区
社名非公開

【札幌駅徒歩2分/未経験歓迎/転勤なし正社員】大手企業 / コールセンターSV候補

■大手自動車メーカー系のクレジットカード・アプリに関する問合わせ対応窓口でのスーパーバイザー業務をお任せいたします。【スーパーバイザー(SV)の仕事 】■主に以下の4つをメインに、実務対応するスタッフのリーダーとしてご活躍いただきます。●オペレーターの勤怠管理、フォロー・育成、エスカレーション対応●上司への状況の報告、現場からの気づきや改善提案●勤務しやすい職場づくりへの働きかけ●クライアント対応(エスカレーション、報告)※オペレーターが実施する実務は以下のような内容です・カード会員様からの問合せ全般・振込用紙や口振依頼書に関する問合せ対応・上記に付随する様式表やシステム入力などの処理 など【教育・研修】■業務研修・ご入社後、約2週間程度業務研修→OJTを受講していただいた後、まずは質問対応などの基本的な対応からSV業務から対応をスタートいただきます。・その後も上司・先輩SVのフォローの元、徐々にSVとしての業務をご習得いただきます。■人材育成・入社時研修BPO業界の基礎知識やTMJの業務理解など当社の一員として必要な基礎知識を習得します。その他、会社の制度やセキュリティ・コンプライアンスルールなど、TMJ社員として働くためのEラーニングもご受講いただきます。・社内ユニバーシティ社内の研修組織では、80講座以上のプログラムを用意しています。体系立てて学べるようにシラバスを設けており、目標意識を持って学び進めることが可能です。学びの成果を定着させ、さらなる成長意欲へつなげるTMJ独自の研修プログラムは、外部からも高い評価をいただいています。【働き方】■社内には多様なキャリアパスがありますので、将来的にはご自身のご希望や適性などにあわせて様々なステップに進んでいただくこともできます。■また教育専門部署もあり、スキルアップ・ステップアップのための研修プログラムも充実しています。■本ポジションは「職種・地域限定正社員」となり、原則引越しを伴う異動のない正社員です。特定のエリア内で活躍したい方にはお勧めです。
給与
年収280 〜 400万円
職種
テレマーケティング、コールセンター
勤務地
北海道
社名非公開

【札幌】東証プライム上場大手企業 / コールセンターSV・マネジャー候補(転勤なし地域型)

【業務内容】■コールセンターSV、MGR候補としてコールセンターの運営管理をお任せします。(1)スタッフマネジメント:勤怠、シフト管理、採用、研修など人材に関わる業務全般(2)センター運営:レポート、マニュアル、資料作成、業務フローの見直し、改善、クライアント折衝など(3)顧客対応:リーダー以上の対応が必要なクレーム、トラブル対応※センター運営業務は、MGR補佐として業務を行っていただきます。【センターの特徴】■金融系、流通系、通信系の問い合わせ窓口、ITテクニカルサポートなど幅広い案件を運営し、20~60代までの男女のオペレーターが活躍しています。■規模は、10席弱から300席以上の規模と北海道でも最大級規模を誇っています(半数以上がインバウンド業務)。※配属先は面接を経て決定します。■入社後の流れ:入社から3日程の入社時研修後、OJTを通して、先輩管理者について管理者業務を学びます。また業務未経験者向けに経験者とは異なるフォロー体制を手厚く準備しております。■新規案件立ち上げや今後の拡大を見据え、当社の中核となって頂ける人物を求めています。コールセンター全体を見渡し、幅広い分野に関わる事が出来るやりがいのある職務です。■さらに職場環境の整備、改善に努めており、イベント・ボランティア活動など、仕事以外も楽しめる環境です。■また、「女性活躍推進プロジェクト」を発足しており、女性管理者の積極的登用・ワーキングマザー支援・キャリア形成支援など、女性が活躍できる環境が整っています。育児休業制度を利用、取得後の復職率も約95%と高いのが大きな特長。女性管理職の数も他社と比べて多く、女性が積極的に活躍できる企業風土づくりに真剣です。【同社の魅力】■東証プライム上場、国内58拠点・海外119拠点を有し、大手企業約3000社の業務サポートを行なうITアウトソーシング業界のリーディングカンパニーです。■残業20~30時間と就業環境も良く、また状況に合わせて「地域型」と「全国型」いずれかで働くことができます。■評価制度として、同社には「成果評価」「プロセス評価」「サービスマインド」の3つの枠組みを基本形として、各事業分野に評価制度があります。人事制度は「目標管理」を基本としており、半期毎に上司と
給与
年収300 〜 450万円
職種
テレマーケティング、コールセンター
勤務地
北海道
社名非公開

【Training Manager】ブランド業界で世界最大の持株会社/スーツケース

This position is responsible for establishing a Learning Culture within the team and develop talents in the teammembers.Her/His duty is not only offering trainings prepared by HQ, but also assessing the necessity of the team and offer local and tailor-made trainings as well as implementing local training strategies, in order toimprove the team’s professional capacity, customer satisfaction level, and achieving sales target, with the aim of growing the business.Furthermore, this position has direct responsibility for the development of the store members and their results, together with Retail Managers.
給与
年収800 〜 1,000万円
職種
その他 営業
勤務地
東京23区
社名非公開

Key Account Manager

Main Job Responsibilities:• Prioritization of areas and customers• Work out distribution and sales development plans for own area.• Find, evaluate and activate relevant trade partners according to Stokke policies.Develop distribution and sales of our products with specialty retail outlets as well as key accounts.Secure high quality selective distribution in accordance with our distribution strategy.Develop sales with retailers through merchandising, product training, sales training, and excellent account management.Coordinate retail marketing and event initiatives in close cooperation with the marketing team and logistics team.
給与
年収600 〜 720万円
職種
その他、マーケティング・販促・企画
勤務地
東京23区
社名非公開

マーケティング:大手外資系メーカー

【仕事内容】・マーケティング(含むサポート)業務を担当していただきます。将来はセールス&マーケティングの一線で活躍していただく事を期待します。・カタログやフライヤー、メールマガジン等のマーケティングツールの作成、翻訳・校正(英語→日本語)・製品プロモーション・プレゼンテーション資料の作成・サポート・デジタルマーケティング コンテンツの作成・サポート・展示会運営、サポート・展示会等のMQL , SQLの管理、サポート、フォローアップ・電話やメール等による非対面製品プロモーション
給与
年収300 〜 800万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
神奈川
表示数:
  • 1/1

最近チェックした求人

エリアで絞り込む

関東エリア
北海道・東北エリア
関西エリア
ハイクラス向け転職TOP サービス・レジャー その他 サービス・レジャーの求人一覧
ログアウト