マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)/東京23区の転職求人一覧

198件見つかりました
社名非公開

Field Marketing Manager@外資系SaaSベンダー企業

Technology Business ManagementとFinOpsのSaaSのリーダー企業
Fortune 100の60%以上の企業をはじめ2000社以上のお客様にサービスを提供
2020年に日本法人設立 (少数精鋭な会社構成)
給与
年収800 〜 1,500万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

<マーケティング本部> Consumer Experience and Innovation Team

Consumer Experience and Innovation Team Manager is a core marketing role to build and advance the consumer marketing capability of XXX Affiliate. The position works with internal partners (brand teams, global teams, subject matter experts) as well as external partners (creative agencies, media agencies, tech&health start-ups) as the owner/leader of the project to develop & execute industry-leading and holistic consumer marketing strategies/plans based on deep customer insights understanding. Measuring performance and continuously improving execution through PDCA on an on-going basis is also required.The manager needs deep understanding of customer insights and ability to couple that understanding with brand strategies to develop and execute successful plan/campaigns. The manager demonstrates an innate motivation to be on the leading edge, to shape the future, and to create experiences that make the unimaginable possible for our customers.• B
給与
年収800 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
兵庫 東京23区
社名非公開

Qualitative Researcher (Tokyo, Japan)

What You’ll Do Understand key client business questions and how they will be addressed through qualitative MR. Develop foundational understanding of qualitative market research methods and techniques. Support development of qualitative research discussion guides and stimuli Learn foundational skills in moderation. Moderate qualitative market research (IDIs, TDIs and focus groups) Employ basic market research techniques to build rapport with respondents, facilitate engaging. conversions and uncover insights. Leverage technology during the interview process (scheduling, recording, note taking, sharing stimuli). Support development of deliverables including interview summaries and presentations as an outcome of interviews conducted. Provide support on project fielding set-up, timeline planning, recruitment vendor management. and scheduling Collaborate with project teams as a team member as needed.
給与
年収600 〜 1,000万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Surgical Marketing Manager

ワークライフバランスが非常に整っている企業です。→ 出張がある際には必ず振り替え休日をもらえる→ 18時までにはほぼ全社員が帰宅済み
当社製品でしか叶わない手技があるため、医師から強く支持されています。
人を大切にする文化があり、離職率も低い企業となります。
給与
年収800 〜 1,150万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Market Research Manager @外資系バイオ製薬企業

成長中の企業であり今年複数新薬の上市が控えています
Globalとより近い距離で働けます
給与
年収800 〜 1,400万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Product Manager (Personal Protective Equipment)

Opportunity to work with a leading global medical supplier with a wide range of high-quality product
Potential for growth in a growing market, particularly due to the aging population.
Collaborative work environment that values both individual opinions and teamwork.
給与
年収700 〜 850万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

【大手グローバルゲーム企業】Marketing Data Manager

同社は日本を中心としたアジア圏、ヨーロッパ、北米アメリカなどにオフィスを構えており、リリースしてきたタイトルは誰しも一度は耳にしたことのあるものばかりで世界的なプレゼンスを大きく持つ企業です
展開しているタイトルのプラットフォームは主にコンソールとなりますが、PC・オンライン、モバイルゲームに関してもヒット作を複数展開されております
世界的に人気のコンテンツを複数展開しておりますので、多種多様なデータに触れることができる
給与
年収500 〜 800万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Rx+ Digital Therapeutics Commercial Lead

【職務の内容 / Essential Job Responsibilities】・Acquire a deep understanding of the assigned product, mechanism of action, and clinical/economic value proposition as well as digital health products or services.・Lead commercial plan building by identifying patient/customer segmentation and targeting, brand differentiation, promotion priorities, communication channels, and brand key messages.・Establish brand positioning based on the marketing strategy for the product, and lead the creation and dissemination of medical and product information that meets customer needs to promote the proper use of products.・Lead the planning to realize the marketing strategy, considering the optimal promotional mix for the products.・Lead the organizational design of sales, distribution, and customer support for the launch of assigned products utilizing digital tools.・Identifies and engages partners that can support the supply chain of software and hardware medical devi
給与
年収1,400 〜 1,600万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Digital Marketing Manager

【職務の目的】・ヘルスケア領域における専門職人財(MR/薬剤師/看護師)の採用力の強化【主要な義務と責任の範囲】・デジタルマーケティング戦略の立案、戦術の実行、KGI/KPIの達成・戦術の実行に伴うベンダーコントロール(ベンダーマネジメント)、及び、社内関係部署との調整によるコンプライアンスマネジメント、リスクマネジメント・社内関連部門との能動的(事業計画に基づく)かつ円滑なコラボレーション・業務を遂行するうえでの事業計画の作成、予実管理(Risk AssessmentとOpportunityの特定に基づく課題抽出)、シニアマネジメントへの報告
給与
年収800 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Associate Manager, Commercialization

Summary of Key ResponsibilitiesWorking with the Associate Director, Commercialisation Japan on the implementation of local commercialisation strategies across assigned therapeutic area (dermatology, respiratory and Otolaryngology), in cooperation with Alliance partner. Ensure a successful and productive working relationship with cross-functional colleagues and XXX’s co-commercialisation partner. Partner with the sales team in providing appropriate information and tools.Provide high quality input where required to local market development and commercial activities.Support implementation of local tactical plans and the provision of marketing/sales support materials.Ensure tracking of agreed KPIs to allow early course correction and ensure execution of key tactics.Collaborate and provide input to XXX’s regional organisation on strategies, tactics and insights.Review and manage submissions related sales activities from field.
給与
年収800 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Manager, Commercialization

Summary of Key ResponsibilitiesWorking with the Associate Director, Commercialization Japan on the implementation of local commercialisation strategies across assigned therapeutic area (Respiratory and Rhinology), in cooperation with Alliance partner.Ensure a successful and productive working relationship with cross-functional colleagues and XXX’s co-commercialization partner.Partner with the sales team in providing brand strategic direction.Provide high quality input where required to local market development and commercial activitiesSupport implementation of local tactical plans and the provision of marketing/sales support materials.Ensure tracking of agreed KPIs to allow early course correction and ensure execution of key tactics.Collaborate and provide input to XXX’s regional organisation on strategies, tactics and insights.Ensure development of the field force, (e.g. Providing sales strategy, appropriate tactical tracker) in collaborati
給与
年収1,000 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Patient Engagement Manager @外資系バイオ製薬企業

成長中の企業であり今年複数新薬の上市が控えています
Globalとより近い距離で働けます
給与
年収800 〜 1,400万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Lead, Strategic Communication, Japan Commercial

Description【募集の背景 / Purpose & Scope】Responsible for leading, planning and executing strategic communications for Japan-Commercial, in collaboration with Communications & Investor Relations, that drives positive engagement with internal and external stakeholders on our corporate values, vision, direction, and brand.【職務の内容 / Essential Job Responsibilities】・Drive positive engagement with internal and external stakeholders on our corporate values, vision, direction, and brand.・Develop and implement communications strategies and tactics/programs that help drive business priorities and objectives for Japan-Commercial.・Provide strategy communications counsel to Japan-Commercial President and Leadership team and develop compelling communications contents such leader’s message (email/ social), presentation material, executive talking points, announcement, Q&As, external key messages, press statements etc.,・Promote change communications in support of
給与
年収1,400 〜 1,600万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Regional Marketer, Oncology Marketing, Japan Commercial

【職務の内容 / Essential Job Responsibilities】オンコロジーマーケティング部に所属し、Regional Marketerとして、以下の業務を担当いただきます。〈エリア戦略立案と本社戦略立案支援〉・ 製品戦略に基づき、担当エリアにおける課題の特定とエリア戦略の立案・実行(Opinion LeaderへのAdvisory Board及びConsultancyの企画・運営含む)・ 顧客・市場・競合他社の動向に関する情報収集とBrand teamへのインプット・ 本社戦略高質化の為の顧客ヒアリング〈エリア戦術実行と本社戦術実行支援〉・ 課題エリアにおける講演会の企画・運営・ 本社企画講演会の支援〈社外ステークホルダーとの関係強化〉・ Opinion Leaderとのエンゲージメント強化・ Speaker育成
給与
年収1,200 〜 1,400万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Omnichannel Activation Lead

【募集の背景 / Purpose & Scope】Play a pivotal role in developing and executing omnichannel campaigns that drive brand awareness, engagement, and conversions for specific therapeutic areas or products. You will manage a team of specialists, oversee campaign budgets, and stay abreast of the ever-evolving omnichannel landscape to enhance customer engagement for Japan Commercial (JP-C) being compliant with industry regulations【職務の内容 / Essential Job Responsibilities】・Enhance customer engagement through planning, executing and monitoring effective omnichannel offers (e.g. pulling through of A.A. insights into omnichannel planning and execution) across brands in Japan・Effectively collaborate with cross-functional teams in marketing, sales, Customer Excellence (CE), medical affairs, Omnichannel Strategy & Operations (OSO) and ethics & compliance, ensuring alignment and seamless campaign execution.・Roll-out global projects around Omnichannel initiatives in
給与
年収1,400 〜 1,600万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Head of Customer Experience, Director (COMEX)・カスタマーエクスペリエンス部長、ディレクター(COMEX)

Head Position
High Salary
Liaise with global stakeholders
給与
年収1,500 〜 2,000万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

【業界トップシェア】Associate Marketing Director: 外資系医療機器メーカー / NASDAQ上場

■ポジション:Associate Marketing Director・新製品上市およびマーケティングプログラムの戦略的プランニングと実行を行う。・ プロフェッショナル・マーケティング戦略全体をリードする。・プロフェッショナル・マーケティングに焦点を当てた、適切かつ成功するプランとマーケティング・イニシアティブを開発・実行することにより、プロフェッショナル・マーケティング戦略全体を主導する。・新製品およびイノベーションパイプラインの商品化をリードする。・ クリニカルエデュケーション、企業イベント/セミナー/ワークショップを計画、調整、実行する。・マーケティング分析、現状/ギャップ評価分析、その他・ 製品売上、マーケティング予算、主要指標を含む財務数値を提供する。他
給与
年収1,000 〜 2,000万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Market Research Bench Marking Manager

Job SummaryTo develop business strategy and improve performance, the Market Research Manger conducts the following; organizing business questions, formulating hypotheses, verifying hypotheses and delivering insights improvement through primary market research as a reliable partner to other business functions.Major Accountabilities/Responsibilities ・Assess information needs of Patient Value Solution team and prioritize the needs and propose solution ・Conduct research to test the hypothesis of the business question and provide feedback to the Patient Value Solution team for next action.・Create product profiles and provide support for the required values in the creation of sales forecasts.・Evaluate new data panels and research methods and actively adopt those that may be of value to the organization.・Select appropriate research methods, procedures and analysis.
給与
年収1,000 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Rare Disease Associate Director Marketing

Responsibilities:Lead developing and implementing marketing strategies and initiatives for drugs to treat MPS VII and HoFH, then monitor the progress of them and adjust appropriately to optimize success and ensure achievement of business and sales objectivesEnsure on-time delivery within budget of all marketing initiativesEnsure all marketing programs are adherent to XXX policies, procedures and compliance proceduresPartner with commercial colleagues and the customer facing Field Teams, providing training and ensuring field teams are appropriately prepared to deploy marketing programsWork cross-functionally and partner with multiple commercial/non-commercial teams including Global Brand Strategy, Government Affairs, Medical Affairs, Legal & Compliance, Regulatory Affairs, & Patient Advocacy.Manage congress initiatives in collaboration with the event management team, including messaging, booth design and coordinating onsite materials and fiel
給与
年収1,600 〜 1,800万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Oncology Brand Manager :大手外資系製薬メーカー

■職務内容優れた製品を一人でも多くの患者さんに届け、患者さんのためにサイエンスに再投資し続けられる製薬企業として競合優位性を維持し続けることに貢献する■業務の範囲・ブランドチーム、関係部門と協力しながらビジネス課題を特定・構造化・分析し、課題を解決するための製品戦略および実行プランを立案・プラン策定のための市場調査の実施・結果の分析・課題の抽出・課題に基づいた、資材・イベント・デジタル施策 の計画・実施および評価・戦略実行のためのシステム設計・レポーティングsystemなどの整備 ・KEE(Key External Experts)やKOL (Key Opinion Leader)との関係構築・戦略の立案・実行に際して社内外のステークホルダからの承認・サポートを獲得する・営業部門を始めとする他部門とコミュニケーションを実施し、課題に基づき決定されたアクションを推進する・グローバル製品チームへの情報共有や提案等
給与
年収1,000 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
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