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マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)の転職求人一覧

213件見つかりました
社名非公開

Lead, Healthcare Solutions・ヘルスケアソリューションリード

グローバルビジネスとの接点・Interface with Global business
世界トップクラスの製薬会社・One of the top Global Pharma
給与
年収1,200 〜 1,450万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Brand Marketing Director, Primary Care (大手外資系製薬会社)

Role expectations are as follows:- Working collaboratively with Marketing Management, develop short and long-term marketing strategies for not only the product business but also the overall business portfolio. Create strong, impactful, measurable, and globally aligned marketing strategies and execution tactics to ensure the success of the business in the market, aiming to become a leader in the industry.- Lead presentations of the product to enhance the brand and boost sales. Specifically, oversee the entire commercial planning process, including the delivery of launch action plans and the development of affiliate brand strategies. Take charge of managing overall commercial activities, brand cycles, and financial planning for brand management. Additionally, collaborate with external/internal and global/local stakeholders to ensure smooth commercial planning and execution.- Drive and maximize the execution of marketing strategies. Ensure flaw
給与
年収1,500 〜 2,000万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

【最先端技術のAI技術をグローバルに発信!】マーケティング担当として企画から実行までお任せします!

■展示会の企画、運営、実施展示会企画から、社外・社内調整、資料作成などの運営を担当■ホームページ管理定期的にHP修正、関連部署と連絡し調整■メディア対応、記事掲載、宣伝広告各種広告媒体の選定と掲出準備などの広告宣伝業務■その他メルマガ作成・配信、外部業者とのやり取り、販促物の設計、企画
給与
年収500 〜 800万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Patient Centricity Lead (Oncology)

職務内容■ 職務内容 / Job DescriptionOncology領域におけるPatient Centricity をLeadし、Patient Centric Business Modelの活用を推進する- Business Plan/NSP (National Sales Plan)に対して、Patient Journey (Experience)・Insightを収集し、インプットを実施することで、対患者さん施策をサポートする- Insightに基づき、がん関連情報のDTC Planを立案・実行する (例:患者さん向けサイト運営、資材作成など)- BSP (Brand Strategy Plan)/NSP (National Sales Plan)に基づき、ブランドごとの患者さん向け施策の実行をサポートする- Patient Advocacyがリードする患者団体との関わりならびにイベント等の活動をサポートする- OBU (Oncology Business Unit) のPatient Centricity Culture醸成のため、他の部門を巻き込みPlanを立案・実行するとともに、MRのPatient Centricityに基づく活動を推進する- DTC予算の策定と管理【勤務地 / Work Location】大阪本社、東京支社
給与
年収1,100 〜 1,400万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
大阪 東京23区
社名非公開

Product Marketing Specialist(Surgery instrument)

The company is a pioneer and market leader in robotic-assisted surgery. The product Marketing specialist is responsible for:• Develop and enhance new product launch procedures, collaborating with both internal and external stakeholders.• Assist the Manager in formulating business plans and strategies for new product launches.• Manage documentation control for Instruction for Use, marketing materials, and regulatory filings.• Oversee Product End-of-life processes to optimize product generations available in the Japanese market.• Strategize and implement downstream marketing programs to enhance the adoption of digital solutions.• Support the sales organization by providing sales and marketing tools, as well as educational programs tailored to the growth objectives.
給与
年収950 〜 1,150万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

マーケティング_シニアブランドマネージャー

ROLE RESPONSIBILITIESSpecific responsibilities of the role include, but are not limited to:+Develop launch strategy, lead commercial activities for the RSV vaccine - Understand overall vaccine market, an environment surrounded RSV vaccine and customer insights to develop robust launch strategy. - Develop tactics based on analysis obtained from data, facts, and insights, and lead commercial activities by leveraging omni-channels - Implement launch activities by leveraging internal resources and partnerships with third-party vendors, industry organizations, and, if required, other pharmaceutical companies - Keep eyes open for new information regarding XXX’s vaccines, competitors, local and global markets, latest discussions among KOLs and academia, and legislation in Japan - Lead discussions among global/regional/local colleagues to create launch strategies for RSV vaccine and ensure all the cross-functional colleagues pursue the sam
給与
年収1,300 〜 1,800万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Associate Brand Manager, Immunology : 大手外資系製薬メーカー

■ 職務内容 / Job Description■ミッション・製品、医療従事者、患者、厚生労働省およびその他ステークホルダーを正確に分析・評価し、日本の社会に貢献するプランニングの一翼を担う。・新型コロナウイルスに対する中和抗体薬エバシェルドの運営を行う。・将来のパイプラインのアンメットメディカルニーズを特定し、供給開始に向けた準備を行う。■業務範囲・KEEとの面談を行う。・イベント立案・交渉・実施レビューまで責任を持って実施する。・資材作成、デジタルコンテンツ作成する。・フィールド向けにコミュニケーション資料、研修資料としてまとめ、BUシニアメンバーへ説明、承認を得るとともに、社内のフィールドへ伝達する。・マネージャーと一緒にKPIトラッキングを行い、機会・課題を特定し関連部署と連携し解決先を検討する。
給与
年収1,000 〜 1,300万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
大阪 東京23区
社名非公開

サステナビリティ・コミュニケーション(ICT業界)

【事業・組織構成の概要】ステークホルダーリレーション部は、IR室とサステナビリティ戦略企画室の2つの室から構成される統括部です。サステナビリティ戦略企画室は、主にインデックス連動で運用するパッシブ投資家向けに当グループのサステナビリティ(ESG)の取り組みを情報開示する役割を担っています。また、インデックス調査会社への回答をとおし、グローバル要請と当グループ内の取り組みとのギャップを確認し、関係部門に対して改善の働きかけを行っています。加えて、「当グループ人権方針」の制度主管部門として、方針に沿った取り組みが行われているかをモニタリングし、その結果を情報開示しています。【職務内容】EUを起点としてサステナビリティ情報開示義務化が広がりをみせるなか、グループ・グローバルでのサステナビリティ推進の役割も大きくなっていることから、以下役割を担うメンバーを募集します。各制度主管部門と連携して、国内外連結子会社(特に海外)に対しサステナビリティ方針(特に人権テーマ)を共有し、取り組み状況の可視化とモニタリングを行う。人権に関するグローバル動向等を経営幹部や関係部門に共有するとともに、顕著な人権課題を中心に、グループ内の取り組み状況を収集・開示する。人権の尊重について【ポジションのアピールポイント】IR室との定期的な勉強会や、サステナビリティ関連で参画している異業種交流会をとおし、財務、非財務(将来財務)双方の知見を得られます。また、COVID-19以降は在宅での勤務を原則とし、社外有識者との対話やセールスサポート、室内での戦略検討等、対面での勤務が望ましいときに本社もしくは神奈川の事業所に出社する勤務体制をとっています。
給与
年収900 〜 1,100万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Brand Marketing Rheumatology

Responsibilities: Leads the development of marketing programs, materials, and other activities to deliver exceptional customer experiences based on insights and data for Taltz rheumatology indications (PsA, axSpA). Partners with other functions, as well as external players (e.g. KOLs, societies) in the execution of these customer experiences.• Analyze data and gather customer feedback (market research, ad boards, field) and market intelligence to inform strategy.• Develop brand strategy, including customer experience and message localization.• Informs IBU brand strategy and solutions development and localizes IBU marketing tactics with an omni-channel mindset and simplicity in execution.• Manages OPEX, coordinating with Finance to identify ways to maximize resources and benefit the most patients.• Identifies and engages thought leaders and develops speakers in partnership with P2P, sales and medical.•
給与
年収800 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
兵庫
社名非公開

Associate Director, Nephrology Marketing

Rare disease focused company
Innovation
Patient Centricity
給与
年収1,400 〜 1,600万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Marketing Manager

Working in Peritoneal Dialysis directly improves the quality of life for patients with kidney failur
Working in Peritoneal Dialysis directly improves the quality of life for patients with kidney failur
Peritoneal Dialysis provides diverse pathways for career growth and development, with opportunities
給与
年収1,000 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Associate Marketing Manager

Working in Peritoneal Dialysis directly improves the quality of life for patients with kidney failur
Working in Peritoneal Dialysis directly improves the quality of life for patients with kidney failur
Peritoneal Dialysis provides diverse pathways for career growth and development, with opportunities
給与
年収700 〜 900万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Product Marketing Lead

Drive innovation and impact patient care with cutting-edge medical technologies.
Collaborate cross-functionally with internal teams and external partners in a dynamic work environme
Grow professionally with career development opportunities at a startup with a strong management base
給与
年収1,000 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Consumer Experience & Innovation Team, Marketing Sr.Manager

The position works with internal partners (brand teams, global teams, subject matter experts) as well as external partners (creative agencies, media agencies, tech&health start-ups) as the owner/leader of the project to develop & execute industry-leading and holistic consumer marketing strategies/plans based on deep customer insights understanding. Measuring performance and continuously improving execution through PDCA on an on-going basis is also required.The manager needs deep understanding of customer insights and ability to couple that understanding with brand strategies to develop and execute successful plan/campaigns. The manager demonstrates an innate motivation to be on the leading edge, to shape the future, and to create experiences that make the unimaginable possible for our customers. Brand Strategy Support – Consumer initiative lead (40%) Support company direction of providing positive customer experiences and developing insights
給与
年収1,000 〜 1,400万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
兵庫 東京23区
社名非公開

Hemophilia Marketing Group Manager

High unmet medical needs
Innovation
High growth potential
給与
年収1,400 〜 1,600万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Field Marketing Manager@外資系SaaSベンダー企業

Technology Business ManagementとFinOpsのSaaSのリーダー企業
Fortune 100の60%以上の企業をはじめ2000社以上のお客様にサービスを提供
2020年に日本法人設立 (少数精鋭な会社構成)
給与
年収800 〜 1,500万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

<マーケティング本部> Consumer Experience and Innovation Team

Consumer Experience and Innovation Team Manager is a core marketing role to build and advance the consumer marketing capability of XXX Affiliate. The position works with internal partners (brand teams, global teams, subject matter experts) as well as external partners (creative agencies, media agencies, tech&health start-ups) as the owner/leader of the project to develop & execute industry-leading and holistic consumer marketing strategies/plans based on deep customer insights understanding. Measuring performance and continuously improving execution through PDCA on an on-going basis is also required.The manager needs deep understanding of customer insights and ability to couple that understanding with brand strategies to develop and execute successful plan/campaigns. The manager demonstrates an innate motivation to be on the leading edge, to shape the future, and to create experiences that make the unimaginable possible for our customers.• B
給与
年収800 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
兵庫 東京23区
社名非公開

Qualitative Researcher (Tokyo, Japan)

What You’ll Do Understand key client business questions and how they will be addressed through qualitative MR. Develop foundational understanding of qualitative market research methods and techniques. Support development of qualitative research discussion guides and stimuli Learn foundational skills in moderation. Moderate qualitative market research (IDIs, TDIs and focus groups) Employ basic market research techniques to build rapport with respondents, facilitate engaging. conversions and uncover insights. Leverage technology during the interview process (scheduling, recording, note taking, sharing stimuli). Support development of deliverables including interview summaries and presentations as an outcome of interviews conducted. Provide support on project fielding set-up, timeline planning, recruitment vendor management. and scheduling Collaborate with project teams as a team member as needed.
給与
年収600 〜 1,000万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Market Research Manager @外資系バイオ製薬企業

成長中の企業であり今年複数新薬の上市が控えています
Globalとより近い距離で働けます
給与
年収800 〜 1,400万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Surgical Marketing Manager

ワークライフバランスが非常に整っている企業です。→ 出張がある際には必ず振り替え休日をもらえる→ 18時までにはほぼ全社員が帰宅済み
当社製品でしか叶わない手技があるため、医師から強く支持されています。
人を大切にする文化があり、離職率も低い企業となります。
給与
年収800 〜 1,150万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
表示数:
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