社名非公開

Technical Support (Professional Haken/Dispatch)

求人の要約

給与
年収 650 〜 780万円
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
勤務地
東京23区

求人詳細

Act as the Digital Workplace Technical Leader to drive implementation of the global technical solution, and perform remediation actions.

• Be the Japan primary contact of digital workplace related topics. To communicate with global teams to conduct pilot or test new solutions
• Understand the technical requirements and feasibility of the solutions in Japan to discuss the gaps and plan mitigations
• Communicate solutions or changes to the local L1-L2 Service Desk Members and IT members. Coordinate relevant IT members to implement the solutions
• Be the escalation point of the global tools such as MECM, Intune, and Jamf
• Plan and Schedule key tasks and drive required implementation, remediations and projects
• Setup regular meetings and steering committees for projects
• Prepare operation handover processes and documentations

こんな方を求めています
経験・スキル
•3-5 yr of working experience as a L2 engineer
•Minimum of 2-3 yr of Project Leader
•Windows OS (7 and 10), Mac OS (Above Mojave) and iOS
• Knowledge and Experience of Active Directory and GPO related tasks
•Capable of writing simple script (power shell) and batch is desirable
•MS MECM (SCCM) and MS End Point (Intune, Azure Portal) experience is preferred
•Jamf and ABM console experience is nice to have
学歴
大学卒業以上
募集要項
職種
運用、保守、監視、テクニカルサポート
給与
年収 650 〜 780万円
賞与
0
雇用形態
正社員
雇用期間
期間の定めなし
試用期間
無し
就業時間
09:00~18:00
休日休暇
日曜日,土曜日,祝日
保険
健康保険,厚生年金保険,雇用保険
受動喫煙防止措置
敷地内禁煙
業種
流通・小売

※詳細はお仕事のご紹介時にお伝えします

ランスタッドは、すべての⼈に平等に機会が与えられ、その可能性を引き出し、多様な経験と個性を社会の発展につなげていけるようサポートしていきます。

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