ハイクラス向け転職TOP カスタマーサービス 東京23区 Customer Service Manager job opportunity at global life science company
社名非公開

Customer Service Manager job opportunity at global life science company

求人の要約

給与
年収 800 〜 1,200万円
職種
カスタマーサービス
勤務地
東京23区

求人詳細

Customer Service Manager job opportunity at global life science company

Position Summary
•Leading the Japan Customer Service team to carry out the Order Fulfillment needs of our customers. Ensuring and continuously improving customer experience by aligning and co-working with sales, marketing, technical engineers, finance and other Supply Chain departments such as
planning, logistics and procurement teams.


Experience
•5+ years of proven customer service, supply chain, operations supervision and/or management
experience.
•Experience in building strong customer-facing teams that succeed in a high-volume and fast-paced
business and industry.
•Process improvement activities or project management. Sig Sigma black belt, lean leader or other
process KAIZEN certification is a plus.

こんな方を求めています
経験・スキル
Customer Service Manager
Supply Chain Management
Process improvement
学歴
高等学校卒業以上
募集要項
職種
カスタマーサービス
給与
年収 800 〜 1,200万円
賞与
Yes
雇用形態
正社員
雇用期間
期間の定めなし
試用期間
有り
就業時間
09:00~18:00
休日休暇
土曜日 日曜日 祝日
保険
健康保険 厚生年金保険 雇用保険
受動喫煙防止措置
敷地内禁煙
業種
医療機器・医療品関連

※詳細はお仕事のご紹介時にお伝えします

ランスタッドは、すべての⼈に平等に機会が与えられ、その可能性を引き出し、多様な経験と個性を社会の発展につなげていけるようサポートしていきます。

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