Customer Service Manager job opportunity at global life science company
求人の要約
- 給与
- 年収 800 〜 1,200万円
- 職種
- カスタマーサービス
- 勤務地
- 東京23区
求人詳細
Customer Service Manager job opportunity at global life science company
Position Summary
•Leading the Japan Customer Service team to carry out the Order Fulfillment needs of our customers. Ensuring and continuously improving customer experience by aligning and co-working with sales, marketing, technical engineers, finance and other Supply Chain departments such as
planning, logistics and procurement teams.
Experience
•5+ years of proven customer service, supply chain, operations supervision and/or management
experience.
•Experience in building strong customer-facing teams that succeed in a high-volume and fast-paced
business and industry.
•Process improvement activities or project management. Sig Sigma black belt, lean leader or other
process KAIZEN certification is a plus.
- こんな方を求めています
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- 経験・スキル
- Customer Service Manager
Supply Chain Management
Process improvement - 学歴
- 高等学校卒業以上
- 募集要項
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- 職種
- カスタマーサービス
- 給与
- 年収 800 〜 1,200万円
- 賞与
- Yes
- 雇用形態
- 正社員
- 雇用期間
- 期間の定めなし
- 試用期間
- 有り
- 就業時間
- 09:00~18:00
- 休日休暇
- 土曜日 日曜日 祝日
- 保険
- 健康保険 厚生年金保険 雇用保険
- 受動喫煙防止措置
- 敷地内禁煙
- 業種
- 医療機器・医療品関連
※詳細はお仕事のご紹介時にお伝えします
ランスタッドは、すべての⼈に平等に機会が与えられ、その可能性を引き出し、多様な経験と個性を社会の発展につなげていけるようサポートしていきます。