外資系飲料のMarketing Manager
求人の要約
- 給与
- 年収 1,000 〜 1,300万円
- 職種
- マーケティング、販促企画、営業企画
- 勤務地
- 東京23区
求人詳細
1. Understanding Consumers, Markets, and Brands:
- Profiling consumers to understand their behaviors and preferences, identifying touchpoints and hotspots in priority cities.
- Analyzing market data, studying competitors' strategies, assessing pricing strategies, and evaluating ATL, BTL, and PR activities.
- Formulate a long-term brand strategy.
2. Leading Business Plan and Brand Activation:
- Develop business plan in alignment with global brand strategies.
- Leading the marketing agenda.
- Creating a comprehensive 360° touch-points strategy, adapting global brand platforms for local consumers.
- Crafting and executing a digital strategy, engaging consumers online and integrating e-commerce as a tool.
- Overseeing innovation projects including new product developments and launches.
3. Channel Activations:
- Developing sales tools
- Establishing guidelines and standards for in-store activities.
- Integrating promotional strategies with brand activations.
- Monitoring the efficiency of promotional activities through data and partner feedback.
- Building strong partnerships with local agencies and distributors.
4. Tracking Business Results:
- こんな方を求めています
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- 経験・スキル
- • Around 7 years of relevant experience in Brand Marketing in FMCG company
• Proficiency in English and Japanese
• Management experience - 学歴
- 大学卒業以上
- 募集要項
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- 職種
- マーケティング、販促企画、営業企画
- 給与
- 年収 1,000 〜 1,300万円
- 賞与
- TBC
- 雇用形態
- 正社員
- 雇用期間
- 期間の定めなし
- 試用期間
- 有り
- 就業時間
- 09:00~18:00
- 休日休暇
- 日曜日,土曜日,祝日
- 保険
- 健康保険,厚生年金保険,雇用保険,労災保険
- 受動喫煙防止措置
- 敷地内禁煙
- 特長
- 外資系企業, フレックスタイム制, 語学力を活かす, グローバル人材歓迎
- 業種
- 食品
※詳細はお仕事のご紹介時にお伝えします
ランスタッドは、すべての⼈に平等に機会が与えられ、その可能性を引き出し、多様な経験と個性を社会の発展につなげていけるようサポートしていきます。