社名非公開

外資系飲料のMarketing Manager

求人の要約

給与
年収 1,000 〜 1,300万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区

求人詳細

1. Understanding Consumers, Markets, and Brands:
- Profiling consumers to understand their behaviors and preferences, identifying touchpoints and hotspots in priority cities.
- Analyzing market data, studying competitors' strategies, assessing pricing strategies, and evaluating ATL, BTL, and PR activities.
- Formulate a long-term brand strategy.

2. Leading Business Plan and Brand Activation:
- Develop business plan in alignment with global brand strategies.
- Leading the marketing agenda.
- Creating a comprehensive 360° touch-points strategy, adapting global brand platforms for local consumers.
- Crafting and executing a digital strategy, engaging consumers online and integrating e-commerce as a tool.
- Overseeing innovation projects including new product developments and launches.

3. Channel Activations:
- Developing sales tools
- Establishing guidelines and standards for in-store activities.
- Integrating promotional strategies with brand activations.
- Monitoring the efficiency of promotional activities through data and partner feedback.
- Building strong partnerships with local agencies and distributors.

4. Tracking Business Results:

こんな方を求めています
経験・スキル
• Around 7 years of relevant experience in Brand Marketing in FMCG company
• Proficiency in English and Japanese
• Management experience
学歴
大学卒業以上
募集要項
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
給与
年収 1,000 〜 1,300万円
賞与
TBC
雇用形態
正社員
雇用期間
期間の定めなし
試用期間
有り
就業時間
09:00~18:00
休日休暇
日曜日,土曜日,祝日
保険
健康保険,厚生年金保険,雇用保険,労災保険
受動喫煙防止措置
敷地内禁煙
特長
外資系企業, フレックスタイム制, 語学力を活かす, グローバル人材歓迎
業種
食品

※詳細はお仕事のご紹介時にお伝えします

ランスタッドは、すべての⼈に平等に機会が与えられ、その可能性を引き出し、多様な経験と個性を社会の発展につなげていけるようサポートしていきます。

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