ハイクラス向け転職TOP カスタマーサービス 東京23区 Customer Service Manager - Global Lifescience company
社名非公開

Customer Service Manager - Global Lifescience company

求人の要約

給与
年収 900 〜 1,300万円
職種
カスタマーサービス
勤務地
東京23区

求人詳細

Customer Service Manager job opportunity
at a global Life Science company

This position involves managing the overall customer service through four teams, each with their respective team leader. The customer service team consists of approximately 30 members.

Position Summary

Leading the Japan Customer Service team to carry out
the Order Fulfillment needs of our customers. Ensuring and continuously improving customer experience by aligning and co-working with sales, marketing, technical engineers, finance and other Supply Chain departments such as planning, logistics and procurement teams.

Requirements for the role:

Confidence of managing a team of 20-30 subordinates, including leadership development and nurturing of team members.

People management experience.

Ability to manage CS Key Performance Indicators (KPIs), such as CAS scores and call response rates. Proactive action should be taken in case of any discrepancies or errors.

Understanding of processes and capability to make necessary improvements. Experience in leading process improvement initiatives is desired.

こんな方を求めています
経験・スキル
Customer Service
学歴
高等学校卒業以上
募集要項
職種
カスタマーサービス
給与
年収 900 〜 1,300万円
賞与
Yes
雇用形態
正社員
雇用期間
期間の定めなし
試用期間
有り
就業時間
09:00~18:00
休日休暇
土曜日 日曜日 祝日
諸手当
Yes
保険
健康保険 厚生年金保険 雇用保険
受動喫煙防止措置
敷地内禁煙
業種
医療機器・医療品関連

※詳細はお仕事のご紹介時にお伝えします

ランスタッドは、すべての⼈に平等に機会が与えられ、その可能性を引き出し、多様な経験と個性を社会の発展につなげていけるようサポートしていきます。

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