Customer Service Quality Management Lead@Global Life Science Company
求人の要約
- 給与
- 年収 800 〜 1,200万円
- 職種
- コールセンターマネジメント
- 勤務地
- 東京23区
求人詳細
Key responsibilities:
・Develop and lead training programs for our outsourced partners, including engineering service providers, call centers, and other service contractors.
・Emphasize accountability and brand representation to ensure our partners understand the importance of upholding our company's reputation and standards.
・Establish and maintain consistent service quality standards and continuously improve all aspects of partner performance, including customer interactions and communication skills.
・Act as a strong leader and project driver, influencing stakeholders and collaborating with cross-functional teams to successfully implement initiatives.
・This position requires a passionate leader with a proven ability to engage and motivate others, ensuring our partners deliver a superior customer experience that reflects our commitment to excellence.
This position requires a passionate leader with a proven ability to engage and motivate others, ensuring our partners deliver a superior customer experience that reflects our commitment to excellence.
- こんな方を求めています
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- 経験・スキル
- ①Experience managing collaboration with partner companies.
②Excellent communication, problem-solving, critical thinking, and project promotion skills.
③Experience in third-party management or service engineering is a plus. - 学歴
- 大学卒業以上
- 募集要項
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- 職種
- コールセンターマネジメント
- 給与
- 年収 800 〜 1,200万円
- 賞与
- 1000000
- 雇用形態
- 正社員
- 雇用期間
- 期間の定めなし
- 試用期間
- 有り
3 - 就業時間
- 09:00~17:30
- 休日休暇
- 土曜日 日曜日 祝日
- 保険
- 健康保険 厚生年金保険 雇用保険
- 受動喫煙防止措置
- 敷地内禁煙
- 特長
- 外資系企業, 転勤なし, 女性活躍中, 服装自由, 完全週休2日制, 年間休日120日以上, 月平均残業時間20時間以内, フレックスタイム制, 語学力を活かす, 新規立上げメンバー
- 業種
- 医療機器・医療品関連
※詳細はお仕事のご紹介時にお伝えします
ランスタッドは、すべての⼈に平等に機会が与えられ、その可能性を引き出し、多様な経験と個性を社会の発展につなげていけるようサポートしていきます。