ハイクラス向け転職TOP コールセンターマネジメント 東京23区 Customer Service Quality Management Lead@Global Life Science Company
社名非公開

Customer Service Quality Management Lead@Global Life Science Company

求人の要約

Make a Global Impact: Contribute to developing cutting-edge diagnostic solutions that directly improve patient health and well-being worldwide.
Innovate and Grow: Join a dynamic, collaborative environment at the forefront of medical technology. The company encourage new ideas and support continuous learning and professional development.
Invested in Your Success: Work in a supportive culture that values your well-being. The company offer opportunities for career advancement and a focus on work-life balance.
給与
年収 800 〜 1,200万円
職種
コールセンターマネジメント
勤務地
東京23区

求人詳細

Key responsibilities:
・Develop and lead training programs for our outsourced partners, including engineering service providers, call centers, and other service contractors.
・Emphasize accountability and brand representation to ensure our partners understand the importance of upholding our company's reputation and standards.
・Establish and maintain consistent service quality standards and continuously improve all aspects of partner performance, including customer interactions and communication skills.
・Act as a strong leader and project driver, influencing stakeholders and collaborating with cross-functional teams to successfully implement initiatives.
・This position requires a passionate leader with a proven ability to engage and motivate others, ensuring our partners deliver a superior customer experience that reflects our commitment to excellence.

This position requires a passionate leader with a proven ability to engage and motivate others, ensuring our partners deliver a superior customer experience that reflects our commitment to excellence.

こんな方を求めています
経験・スキル
①Experience managing collaboration with partner companies.
②Excellent communication, problem-solving, critical thinking, and project promotion skills.
③Experience in third-party management or service engineering is a plus.
学歴
大学卒業以上
募集要項
職種
コールセンターマネジメント
給与
年収 800 〜 1,200万円
賞与
1000000
雇用形態
正社員
雇用期間
期間の定めなし
試用期間
有り
3
就業時間
09:00~17:30
休日休暇
土曜日 日曜日 祝日
保険
健康保険 厚生年金保険 雇用保険
受動喫煙防止措置
敷地内禁煙
特長
外資系企業, 転勤なし, 女性活躍中, 服装自由, 完全週休2日制, 年間休日120日以上, 月平均残業時間20時間以内, フレックスタイム制, 語学力を活かす, 新規立上げメンバー
業種
医療機器・医療品関連

※詳細はお仕事のご紹介時にお伝えします

ランスタッドは、すべての⼈に平等に機会が与えられ、その可能性を引き出し、多様な経験と個性を社会の発展につなげていけるようサポートしていきます。

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