IT Service & Customer Success Manager @American Multinational Marketing Firm
求人の要約
- 給与
- 年収 750 〜 1,200万円
- 職種
- その他 技術系(IT・Web・通信系)
- 勤務地
- 東京23区,東京23区外
求人詳細
We are seeking an IT Service & Customer Success Manager to lead system monitoring, incident response, and service quality improvements for our customer-facing solutions.
This role will collaborate with engineering, product management, and operations teams to optimize IT service management, define support structures, and ensure seamless incident handling.
The ideal candidate has 5+ years of IT service management experience, strong communication skills, and a background in ITIL frameworks.
This position offers the opportunity to enhance processes and drive customer success in a diverse, multicultural environment.
If you are interested, please share your resume (English and/or Japanese) for more details, including company name.
- こんな方を求めています
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- 経験・スキル
- 【Essential Requirements / 必須要件】
■ 5+ years of IT Service Management experience, including 3+ years in system monitoring and incident management.
■ Strong knowledge of ITIL frameworks and best practices. Experience using IT Service Management (ITSM) tools.
■ Able communicate with engineers in English regarding system incidents and clearly explain the situation to non-engineering business teams (operations, sales, etc.).
■ Language Proficiency: Fluent Japanese and Business-level English required. - 学歴
- 大学卒業以上
- 募集要項
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- 職種
- その他 技術系(IT・Web・通信系)
- 給与
- 年収 750 〜 1,200万円
- 賞与
- 25%
- 雇用形態
- 正社員
- 雇用期間
- 期間の定めなし
- 就業時間
- 09:00~18:00
- 休日休暇
- 土曜日 日曜日 祝日
- 保険
- 健康保険 厚生年金保険 雇用保険,健康保険
- 受動喫煙防止措置
- 敷地内禁煙
- 特長
- 外資系企業, フレックスタイム制, 年間休日120日以上, 完全週休2日制, 土日祝休み, 語学力を活かす
- 業種
- その他 サービス・レジャー
※詳細はお仕事のご紹介時にお伝えします
ランスタッドは、すべての⼈に平等に機会が与えられ、その可能性を引き出し、多様な経験と個性を社会の発展につなげていけるようサポートしていきます。