社名非公開
IT Service Management Specialist/IT Governance
求人の要約
Global company
Attractive salary and benefits
Full remote working style
- 給与
- 年収 700 〜 1,000万円
- 職種
- 技術系(機械・電気・電子・化学)その他
- 勤務地
- 東京23区
求人詳細
SUMMARY:
- You will be a leader in providing guidance for operational support in IT Service Management Processes and ServiceNow support.
RESPONSIBILITIES:
- Review and evaluate ITSM documentation
- Proactively search for problems and answers in ITSM processes
- Create KPIs and reports to show effectiveness in areas of improvements of systems
REQUIREMENTS:
- 3+ years' of experience in incident, problem and change management
- Understanding of ITSM tools like ServiceNow
- Understanding of ITIL
- Business level of English and Japanese
- こんな方を求めています
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- 経験・スキル
- - 3+ years' of experience in incident, problem and change management
- Understanding of ITSM tools like ServiceNow
- Understanding of ITIL
- Business level of English and Japanese - 学歴
- 大学卒業以上
- 募集要項
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- 職種
- 技術系(機械・電気・電子・化学)その他
- 給与
- 年収 700 〜 1,000万円
- 賞与
- 14-20%
- 雇用形態
- 正社員
- 雇用期間
- 期間の定めなし
- 試用期間
- 有り
- 就業時間
- 09:00~18:00
- 休日休暇
- 日曜日,土曜日,祝日
- 保険
- 健康保険,厚生年金保険,介護保険,雇用保険
- 待遇・福利厚生
- 食堂
- 受動喫煙防止措置
- 敷地内禁煙
- 特長
- 上場企業, 外資系企業, フレックスタイム制, 月平均残業時間20時間以内, 年間休日120日以上, 完全週休2日制, 土日祝休み, 語学力を活かす
- 業種
- 保険
※詳細はお仕事のご紹介時にお伝えします
ランスタッドは、すべての⼈に平等に機会が与えられ、その可能性を引き出し、多様な経験と個性を社会の発展につなげていけるようサポートしていきます。