Webマーケティング、デジタルマーケティング/東京23区の転職求人一覧

49件見つかりました
社名非公開

ソーシャルメディアプランナー

外資系テックベンチャー企業でありながらも日本法人の裁量権が非常に大きく、意思決定のスピードも非常に速いことが魅力です。
米国・日本・欧州を中心とした世界100ヶ国以上で展開するハードウェアメーカーです。日本市場において、2023年度の売上約500億円を達成。 Eコマースを中心に急激な成長を遂げてきております。
給与
年収550 〜 800万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

Digital Director

■About the CompanyOur client with leading global beauty brand is renowned for its commitment to innovation, creativity, and high-quality products that redefine beauty standards. The company is dedicated to enhancing the consumer experience through forward-thinking design and impactful marketing, with a focus on delivering excellence across all touchpoints in the beauty industry. The Tokyo-based team fosters an environment of collaboration, creativity, and a passion for pushing boundaries.■Role and Responsibilities:The Global Digital Director leads the team in creating innovative social content and campaigns, focusing on digital platforms. Key responsibilities will include planning and directing photo shoots, evolving style guides, templates and processes. The role involves strategic planning, partnering with marketing and regional teams to build brand equity through social media and ecommerce. Strong leadership, creativity, and experience in
給与
年収1,000 〜 1,400万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

プレステージデジタルマーケティング戦略グループ , Owned担当

■ご紹介する企業について革新と高品質な製品で世界的に知られる企業です。美とウェルビーイングを向上させることに強くコミットしており、ブランドを通じて人々に感情的なつながりを提供することを目指しています。日本法人では、伝統と現代性を融合させ、ダイナミックな職場環境を提供しています。■ポジション概要このポジションでは、ブランド戦略に基づきオウンドメディアの運営やデジタルコミュニケーション戦略をリードします。代理店との調整、コンテンツ制作、KPI設計、効果検証を行い、ECサイトでの売上最大化を目指した戦略を策定・実行します。■業務内容・ブランド戦略やIMCに基づき、オウンドメディアのデジタルコミュニケーション戦略を策定。・コンテンツ制作やメディア運営の代理店を管理し、円滑な進行をリード。・オウンドメディア(Instagram、X、LINE、自社アプリ、ブランドサイト)のコンテンツ作成・運営を計画、実行。・撮影を含むコンテンツ制作を主導し、クリエイティブなビジュアルを制作。・チームや本部へのナレッジ共有を行い、デジタルリテラシーを向上させる。・KPIを設計し、パフォーマンスをトラッキングしながらPDCAサイクルをリード。・自社ECサイトや外部ECサイトのブランド価値を高め、売上最大化を目指した戦略を策定。・デジタルと実店舗の両方を有機的に連携し、統合的なEC運用戦略を構築。・ECサイトの広告運用およびサイト外からの誘因を計画し、広告・オウンド・アーンドメディアを活用。・売上データや顧客データを分析し、PDCAサイクルを推進。#LI-Hybrid
給与
年収550 〜 800万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

CRM Manager

■ About our ClientOur client is a global leader in the luxury goods industry, renowned for its craftsmanship and innovation. With a strong presence in Japan, our client is dedicated to providing exceptional customer experiences and maintaining their brand’s exclusivity. Known for blending tradition with modernity, they emphasize a customer-first approach, ensuring a personalized and engaging experience across all channels. Our client fosters a collaborative and creative work environment, supporting continuous growth and development.■ Summary of the PositionOur client is seeking a CRM Manager to join the Japan team, where you will lead efforts to elevate customer engagement and strengthen loyalty through personalized strategies and innovative clienteling activities. In this role, you will manage customer data, analyze client behavior, and design events and communications to enhance brand experience. Working closely with the marketing, retail,
給与
年収750 〜 990万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

Digital & Social Media Marketing Strategist

●A varied and exciting position as a Media Strategist in a dynamic environment with an international
●Opportunity to grow as a marketing professional and do work with direct tangible impact on business
●Flexible working hours (flex time with core working hours); the possibility of working partially fr
給与
年収600 〜 820万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

メディア & プロモーション スペシャリスト

■当社のクライアントについて:グローバルな出版およびメディア業界におけるリーディングカンパニーであり、日本でも確固たる地位を築いています。教育やエンターテイメントを軸に、革新的な商品開発に注力しています。探究心や継続的な学習、チームワークを重んじ、高品質なコンテンツを幅広いオーディエンスに届けることに情熱を注いでいます。日本のオフィスでは、社員が主体的に行動し、成長できるダイナミックで協力的な職場環境を提供しています。■ポジション概要:広告宣伝活動の知見を活かしながら、テレビ宣伝、その他のトラディショナル・メディアにおけるエージェントを通じたプランニング、実行に加えて、デジタルプロモーションも遂行いただきます。また、上記の宣伝活動全般に使用されるクリエイティブ制作を代理店や社内スペシャリスト等と協力して行います。■業務内容主力であるパートワーク商品のほか、子供向け玩具(パックトイ)、直販限定のパートワーク商品等、すべてのプロモーション全般をリードするメンバーとして参画いただきます。1) 包括的なプロモーションのプランニング、実行、分析・各商品ロンチの際の TVCM、デジタル、インフルエンサー施策、その他メディアを活用したプロモーションのプランニングから実行、分析までを担当。・社内の商品チームと連携、広告代理店や媒体社などの外部との折衝業務(受発注管理、スケジュール調整、交渉、ディレクション等)・予算管理(広告予算に基づくプランニングや請求管理)・スケジュール管理(発売にあわせたプロモーション実行)・期ごとの社内向けプロモーションレビューの実施2) クリエイティブ制作進行・会社ブランドおよび各プロモーション商品を十分に理解し、制作会社や代理店、スペシャリストと協業して各種広告制作をリードする。・TVCM:クリエイティブディレクターと連携して制作進行管理や、TV スポットのオンエアにあわせたスケジュール調整、制作予算管理等をリード。・デジタル広告:デジタル広告代理店の提案に対するディレクション。・その他広告:雑誌やチラシ等のオフラインプロモーションや、運用広告以外のバナー制作など、社外デザイナーや制作会社へのディレクション。・LP 制作:ウェブディレクターが制作進行する各種ランディ
給与
年収600 〜 750万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

Digital Commerce Marketing Manager

■ About our Client: Our client is a global leader in consumer goods, renowned for its innovation and dedication to delivering quality products. With a strong commitment to digital transformation, rapidly expanding their e-commerce presence to meet the needs of modern consumers. This role is part of their Japan subsidiary, focusing on enhancing digital marketing strategies in a dynamic and growing market.■ Summary of the Position:The Digital Commerce Marketing Manager is responsible for developing comprehensive e-shopper engagement plans and strategies based on insights to accelerate demand generation and increase customer base (via new user acquisition and loyalty).■ Responsibilities:・Lead the development and execution of Digital Commerce Marketing short and long term plans. ・Develop a yearly marketing and promotional calendar for each strategic Digital Commerce customer in collaboration with local Marketing & Digital Commerce Sales teams.・U
給与
年収960 〜 1,250万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

International Campaign Contents Project Manager @外資化粧品企業

■About our Client:Our client is a leading global beauty brand, known for its innovation and commitment to high-quality products. Prioritize sustainability, inclusivity, and creativity, continuously pushing boundaries to stay at the forefront of the beauty industry. With a focus on consumer-centric campaigns, our client thrive on collaboration and a digital-first mindset to create meaningful connections with their audience.■Summary of the Position:As the International Campaign & Content Project Manager, you will be the driving force behind the ideation and execution of integrated campaigns across global markets. You will strategically plan and manage 360° campaigns, coordinating with various stakeholders to create impactful content for digital, retail, and social media channels. You will lead the development of compelling consumer-focused stories and ensure consistent brand messaging across all touchpoints.■Key Responsibilities:・Consumer tre
給与
年収700 〜 900万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

Digital Marketing Manager or Assistant Manager

- Propose and deliver strategic digital marketing solutions to accelerate customer's growth. - Market update to HQ, in order to share the local context and trend to adjust global strategy which can also meet local need. - Execute regional digital campaigns across digital channels. - Engage with customers on social media and understand their behavior to drive awareness, traffic and sales both online/offline. - Develop media plans with media agencies that align to campaign objectives and provides impactful returns. - Develop and own goals and performance metrics for campaigns. Measure the result, and propose further growth options. - Budget optimization for high efficiency in budget spending with appropriate allocation. - Work closely and collaboratively across brand, creative, PR, CRM, MD and retail teams to execute fully integrated campaigns including paid and organic digital activations, events, and strategies.
給与
年収700 〜 1,000万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

Media Manager@外資化粧品企業

- Develop paid, earned, owned strategy at division level through co-working with local and global counterparts - Generate business impact through rolling out success cases between brands - Identify growth opportunities and to identify solutions by analysis using various tools and data - Contribute to digital upskilling of the division by providing guidance and support to brand teams - To manage brand's digital plan and execution - Define and implement the Digital strategy for the brand; develop and maintain the brand website. - Develop powerful integrated campaigns in line with Marketing, Merchandising, Education and PR activities. - Develop contents to enrich online and offline communications and help the brand reach its awareness and sales objectives. - Gather local needs and find relevant creative partners. - Develop a communication style specific to Digital, more in phase with digital consumers’ expectations. - Ensure a strong presence
給与
年収800 〜 1,200万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

Digital Marketing Manager

Competitive salary and benefits package
Opportunity for career growth and advancement
Diversity and inclusive work culture
給与
年収1,500 〜 2,000万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

D2C Marketing Staff/Leader

経験業界不問!世界を代表する音楽企業グループでの新設D2Cマーケティングポジションです。
フルフレックス制度を導入しており、ハイブリッドな働き方が可能です。
給与
年収600 〜 850万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

Product Management Group Staff

音楽業界出身者歓迎!世界を代表する音楽会社での商品編成・マーケティングをお任せするポジションです。
フルフレックス制度を導入しており、ハイブリッドな働き方が可能です。
人材の定着率も非常によく、長期的なキャリア形成が叶う企業様です。
給与
年収600 〜 850万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

プロフェッシュナル派遣 - Marketing

Hybrid
International team
給与
年収450万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区

Mitsubishi Motors Corporation (三菱自動車工業)
マーケティング・広告@東京

<採用目的・背景>わたしたちグローバルマーケティング企画部は、企業・商品ブランドを、コミュニケーションを通じてお客様にお届けする部門です。ブランディング強化に伴い、より広く、より深く「三菱自動車らしさ」を全世界のお客様にお届けするため、マーケティング・広告宣伝におけるプロフェッショナルな人材を広く募集します。<部署の概要>ヘッドクォーターとして、グローバルを対象に以下業務を遂行します。① 新車発売に向けたマーケティング戦略策定・新車種展開国の販売会社と連携のうえ、現地要望を織り込んだ広告宣伝戦略② ブランド広告、商品広告素材制作(国内向けも含む)・TVCM/YouTube用映像素材, プロダクト訴求素材, カタログ/WEBページ, 静止画像等アセット③ デジタルメディア活用・Facebook/Instagram/Youtube等当社SNSアカウント管理, 企画投稿,出稿管理, パフォーマンス計測管理・販売会社用WEBサイト運用, パフォーマンス計測管理④ イベント企画・実行・グローバルモーターショー出展, 新車発表時ワールドプレミアイベント設営<入社後の担当領域>面接時の適性を踏まえ、上記①~④のいずれかの業務をご担当いただきます。ご希望の業務を面接時にお伺いし、オファー時にご担当業務をお伝えいたします。<仕事の面白み/やりがい>・三菱自動車ブランドの成長・拡大にグローバルで関わることができる・携われる業務範囲が広く、企画から実行まで一気通貫して施策効果を確認できる・新しいチャレンジを積極的にサポートする職場風土があり、自分次第でどんどん成長できる・海外/国内出張あり<風土>・管理職を除く一般社員の平均年齢は約35歳、平均勤続は約6年。・キャリア入社が半数以上を占めており、様々な経歴を持った人材が活躍している職場です。・在宅勤務と出社(原則週2日以上)を組み合わせた勤務となります。<経験を積んだ後のキャリアパス>営業部門・海外販売会社マーケティング部門への異動だけでなく、能力・適性によって他部門への異動もあり得ます。また、実績によって管理職へのキャリアアップもあります。※出張 有 :国内・海外 ※将来的に海外駐在員となる可能性もあります
給与
年収450 〜 950万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

Online Media & Data Manager/外資系化粧品会社

■Responsibility:Online Media & Data Manager is a critical role in leading traffic generation and increase active followers for our company.・ Lead to expand brand presence to create on-offline traffic by implementing online media channel strategy (Owned/Paid media/DX&DATA activity).・ To create 360 holistic online communication overviews to deliver best class omni-customer journey and develop content strategy to increase brand desirability.・ To drive the online media strategy and annual calendar based on targeted objectives; work with internal and external stakeholders to lead all implementations.・ Establish relationships with Digital key players (Google, FB/IG, LINE, X, LIPS,@cosme and others) to collect insights, recommendation, ensure communication is up to date with online media innovations.・ Support PR partners to increase social coverage across different social platforms.・ To build recruitment strategy and set key KPIs to expand number o
給与
年収700 〜 900万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

Social Media Specialist

・2022年日本に東京支社を設立
・日本事業立ち上げのスターティングメンバー
給与
年収800 〜 1,000万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

CRM Data Operations Assistant Manager

Key Responsibilities- Oversee the outsourcing of marketing automation (MA) tool operations to external vendors, managing vendor relationships, holding vendors accountable for deliverables and performance, and ensuring compliance with contractual agreements and quality standards.- Provide guidance and support to internal teams on best practices for utilizing the MA tool within the context of CRM operations, including troubleshooting technical issues, and optimizing campaign workflows.- Maintain an understanding of data schemas within the CRM system and how they relate to campaign management and automation processes.- Provide analytical support by leveraging the MA tool to analyze campaign performance metrics, customer behavior, and other relevant data to derive actionable insights, including understanding the downstream flow of data from the MA tool into other tools like Tableau dashboards or reporting systems.- Keep inventory of all automate
給与
年収600 〜 800万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

海外展開◎/有名タイトル多数/デジタルマーケティング担当

同社は自社開発/IPによるオンラインゲームの企画~開発~制作~プロデュースまでを行っており、ランキング1位になる有名タイトルも多数手がけるゲーム会社です。同社のマーケティング担当として、スマートフォン
服装・髪型・ピアス・ネイルなど自由。フレックス勤務が可能で、有給取得率は70%以上、産・育休後の復帰率も100%と長期的に働いていただける環境です。ランチや書籍の購入補助、勉強会への参加支援など、福利
・スマートフォンでも家庭用ゲーム両方の開発に従事しており世界から評価されるゲームを開発中
給与
年収350 〜 600万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
社名非公開

Manager, Digital Merchandising and User Experiences

Responsibilities1. Act as leader to a team with varying levels of experience.2. Leads site merchandising strategy across all departments within the company business.3. Create compelling, trend-driven and brand appropriate product categories based on product attribution, merchandising feedback, current trends and analysis of product and category metrics.4. Develop and own product recommendation strategy across all pages within the company business. Partner with product teams on continual improvements of feature set.5. Responsible for filter & facet strategies within all category pages to ensure the best customer experience.6. Create product groups to highlight key styles & provide linking strategies to support paid & owned marketing efforts.7. Build and execute multi-year strategy in line with overarching digital platform agenda to support delivery of net revenue growth, margin, subscription and conversion rate optimization, and long-term val
給与
年収800 〜 1,100万円
職種
Webマーケティング、デジタルマーケティング
勤務地
東京23区
表示数:
  • /3

最近チェックした求人

ログアウト