その他 技術系(IT・Web・通信系)/外資系企業の転職求人一覧

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社名非公開

INFOR WFM Functional lead

【業務内容】INFOR WFM (Work Force Management) 運用a. ビジネスサイトをカバーする”Super user”とバディを組んでの運用。b. WFM、I/F(周辺システムとの)、レポート(Cognos)に関する問題解決対応c. WFM、I/F、レポートに関する改修リクエスト対応d. アプリケーションパッチ対応(年4回を予定)e. GlobalのWFM導入推進チームと連携し、日本の状況をUpdate/ Global方針を日本へ伝達Zoho SD+ 運用a. 問題発生時:Zoho社へチケット登録b. 改修:導入ベンダー DXコンサルティング社へ相談c. 運用方針について回答者メンバーと定例ミーティング開催、リード通常業務対応社内IT 通常業務(半年後目途に)【会社の特色】■事業に関する特色当社は、日本におけるグループの代表法人として高い専門性を持つフードサービス企業各社の情報とノウハウの共有化を推進し、グループ全体としてフードサービス業界随一の総合力を実現しています。長く培ってきたレストランビジネスの技術とノウハウをすべての事業で活かすとともに、医療関連機関や学校給食における栄養管理、安全衛生管理などのノウハウを融合させています。また、グループ規模を活かし共同購入を進めることによりクオリティの高いフードサービスを提供、また全国に広がる流通網により迅速かつ安定した供給体制を確立しています。全国各地の支社とグループ会社のネットワークによって、すべての事業所に対する万全のバックアアップ体制を構築し豊富な運営事例をグループ内で共有し、質の高いサービス提供を可能にしています。■会社組織としての特色独自基準の食材検査、HACCP準拠の衛生管理の実践など「食の安全と安心」にグループの総力を結集し、現在全国1900ヶ所以上の事業拠点を運営しています。そこには、「おいしさと楽しさ」に「栄養バランス」を両立させたメニュー提案から、快適で機能性にあふれた食空間づくりまで、お客様のあらゆるニーズにフルサポー体制でお応えします。また、当社では環境マネジメントシステムの国際規格「ISO14001」の認証を取得しており、従業員の意識改革やISOシステムの教育を
給与
年収800 〜 1,000万円
職種
その他 技術系(IT・Web・通信系)
勤務地
東京23区
社名非公開

Senior Cloud Architecture : 1000 ~ 2000万

Role and Responsibilities:1. As cloud solution expert, customize cloud solutions , and work actively with Business development team to promote the implementation and delivery of project;2. Effectively transfer customer’s demands and industry standards, and lead the design and solution architecture with the back-end engineer team, and actively push the demands online.-
給与
年収1,000 〜 2,000万円
職種
その他 技術系(IT・Web・通信系)
勤務地
東京23区
社名非公開

IT Support Coordinator :大手外資系ラグジュアリーブランド企業(~800万)

本IT部は抱えている多くのブランドグループを統括的にIT管理する責務があります。・グループ全体のITエンドユーザーサポートチーム6~8名のマネジメント。・プロジェクトマネジメント(前例:Teams移行)・各ITチーム(アプリ、インフラ、EC)のマネージャー陣との連携。
給与
年収500 〜 800万円
職種
その他 技術系(IT・Web・通信系)
勤務地
東京23区
社名非公開

Help Desk Manager: グローバル再生可能エネルギー発電事業(~800万円)

Role Outline: This position plays a key role in the Global IT Team. You will be reporting to the Japan CIO with dotted line into Singapore, and act as a single point of contact for all technology support, and providing assistance to IT Infrastructure team to design, deploy, monitor, troubleshoot and improve IT Infrastructure.Responsibilities:Work closely with business users/stakeholders and overseas IT team to provide IT support.Act as a single point of contact between the users and infrastructure/application team.Manage full cycle of end user account management including creation, administration, deletion and periodic reviewAlways look out for ways IT can improve how the business/organization functions.Coordinate change management process and meet services desk SLA's for end-user support.Coordinate with other regional colleagues to bring new ideas/improvements in efficiency and find ways to standardize services and provide better user exper
給与
年収500 〜 800万円
職種
その他 技術系(IT・Web・通信系)
勤務地
東京23区
社名非公開

Customer Support Engineer:AI Solution Company(~800万)

JobDutiesYouwillbeaprimarypointofcontactdealingwithour customersthatdemandbestinclasscustomersupport.Responsibilities・Be a primary point of contact for all customer inquiries including support cases・ Regularly communicate status update to Customers・ Work with Customers, Engineering to find a solution・ Manage customer expectations with obtaining high customer satisfaction and with meeting company’s KPIs・ Work with Engineering and Product Management on building best practices including to help Customers use our products effectively・ Create/Update knowledge document including FAQ for Customers・ Provide product update information to Customers・ Escalate unresolved cases to Development team.・ Process RMArequestsfromCustomers
給与
年収600 〜 800万円
職種
その他 技術系(IT・Web・通信系)
勤務地
東京23区
表示数:
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