コンテンツ企画、制作管理/東京23区の転職求人一覧

9件見つかりました
社名非公開

デザイン部 クリエイター※大手日系グローバル消費財メーカー

「国内」「海外」の商品デザイン開発業務及び、商品にまつわる様々な顧客視点におけるデザイン開発業務●他部門との協業による商品開発(コンセプト~具現化まで)●商品デザイン制作及び、社内外デザイナーへのデザインディレクション●商品デザインを核とした、デジタルコミュニケーションや顧客体験(UX)デザイン※主に国内領域を担当いただきます。
給与
年収600 〜 1,000万円
職種
コンテンツ企画、制作管理
勤務地
東京23区
社名非公開

Digital Experience & Contents Specialist / 外資系ファッションブランド

■ CONTENT CREATION & MANAGEMENT(50%):・ Fully understand BRAND guidelines and principles and ensure all activities adhere to these standards.・Design and implementation of BRAND site.・Oversee content and customer journey reporting and improve on related KPIs (from visitor to check out) to ensure site being trading effectively.・Work closely with trading, marketing, and merchandising related partners to ensure alignment across all channels.・Manage 3rd party tools to optimize the BRAND website and deliver relevant content experience for the own site.・Weekly and monthly content performance reporting for BRAND website■ ESTABLISH COMMUNICATION & USER EXPERIENCE STRATEGY(40%):・Creating the online content strategy to ensure the brand story and messages are delivered through the right touchpoint to the right customer segments at the right time with confirmation of ecommerce manager.・Accountable for updating the trading calendar with eCommerce content p
給与
年収400 〜 700万円
職種
コンテンツ企画、制作管理
勤務地
東京23区
社名非公開

Luxury Brand/Corporate Senior Event Planner

主な業務1:企業イベント・販促イベントの企画・企業戦略と年間事業計画に基づいてイベントの目的と対象者を定義する・イベントの企画、デザイン、制作のトレンドに合わせて最新または時代を先取りしたイベントコンテンツの開発・ブティック内外におけるイベントを実施するための新しい会場を模索する・法律、保険、健康および安全に関する規制を常に遵守する 主な業務2 企業イベント・販促イベントの実施・各イベントのキーメッセージを届け、イベント・販促を一貫してシームレスに実施する・潜在的なリスクを評価し、緊急事態対応計画を策定し、イベント当日に発生した問題のトラブルシューティングを行う 主な責任 3: イベント経験・ゲストを理解し、ゲストの体験を構想段階から監督する・イベント活動を通じて、ターゲット層とメゾンとの間に特別なつながりを生み出すユニークな体験を提供する・競合他社のイベントやベストプラクティスの調査と分析 主な責任 4: 予算管理・品質と納期を遵守して予算に責任を負い、予算配分を策定する 主な責任 5: 部門間のコラボレーションと外部ベンダーの管理・外部ベンダー/パートナーを特定し、管理および交渉を行う・他部門や本社と協力して、戦略に沿った一貫したイベントコンセプトを開発する
給与
年収700 〜 900万円
職種
コンテンツ企画、制作管理
勤務地
東京23区
社名非公開

クリエイターコミュニティー 企画

2022年の売り上げ実績は驚異の250億円以上、純利益は150億円を超えました。
モバイルゲームとは思えないグラフィックス、世界観の広さ、魅力的なキャラクターなど、ゲームのあらゆる要素において画期的な作品を作り上げてきました
同社には各分野に長けた人材が在籍しているため、同社のゲームをプレイしたことがない方でも一度は聞いたことがある・目にしたことがあるほど、知名度を高めております。
給与
年収500 〜 1,000万円
職種
コンテンツ企画、制作管理
勤務地
東京23区
社名非公開

【外資Techユニコーン】Music Product Operation & Strategy Lead - Northeast Asia

Responsibilities- Own regional music related product strategy, roadmaps and goals. Accountable for a clear set of business and product metrics such as artists' active engagement, product adoption rate, target music market share and meta data accuracy.- Work closely with Product, Engineering, Partnerships, Programming and other cross functional teams to drive day-to-day operations and project executions.- Conduct users, clients, and market research to identify product iteration opportunities. Localize products and operate to drive artist engagement, feature adoption and monetization.- Secure robust infrastructure of music meta data, distribution and moderation to build trusted platforms for artists and fan communities. Secure users' satisfaction.- Collaborate with Music Partnerships and Programming teams to drive the diverse artist content ecosystem and project positive impacts both on and off our platform, such as success on music streamings
給与
年収1,240 〜 1,900万円
職種
コンテンツ企画、制作管理
勤務地
東京23区
社名非公開

【外資Techユニコーン】Music Programming Manager - Japan

Responsibilities- Design and improve the *** music content strategy according to user consumption, especially a better combination between editorial programming and algo-based recommendation.- Manage all music-related editorial placements on ***. Responsible for data performance of editorial placements.- Build and maintain a detailed, and localised, music programming / promotion calendar for Japan market.- Ideate and execute music related programs and work cross-functionally with Partnership teams to achieve various goals of programs.- Provide advice from a local perspective for music initiatives with both editorial sense and data analysis.- Leverage data analysis to discover potential viral tracks and viral music trends on the platform.
給与
年収870 〜 1,390万円
職種
コンテンツ企画、制作管理
勤務地
東京23区
社名非公開

Contents Planner

◆業務内容お客様のビジネスをグロースさせるため、各種タッチポイントにおいて、生活者起点でメディアに最適化されたエンゲージメントの高いコンテンツを企画・開発・改善しビジネス成果を創出します。社内のコンサルティングチームやマーケティング戦略チーム、クリエイティブチームと連携しコミュニケーション設計を行います。また、社内や外部のデザイナー・エンジニアなどと協業しディレクションを行います。◆具体的な業務内容例・コミュニケーション課題設定、コミュニケーション設計・プラットフォーム特性を踏まえたコンテンツ企画、開発・アプリサービスのグロースハック、プロトタイピング・ECサイトの売上向上やリード獲得・コンテンツPDCA・アナリティクス・ヒューリスティック評価やプレイブックの策定、プラットフォームトレンド分析・効率的なプロダクションモデルの構築(型化・自動化)
給与
年収800 〜 1,800万円
職種
コンテンツ企画、制作管理
勤務地
東京23区
社名非公開

【東京】ITサービス企画マネージャー<リモート勤務可>/外資系大手IT専門商社

東京都江東区/東京メトロ東西線 東陽町駅 徒歩7分 ■基本リモートにて勤務、必要に応じて出社頂きます
NY証券上場グループ企業/米国fortune500にランクイン「外資のよさと日系のよさ、どちらも取り入れて発展していきたい」という想いを体現し、社内の雰囲気も非常に良い環境です
サーバーやストレージ製品を主としたサービス企画マネージャーをご担当いただきます
給与
年収550 〜 800万円
職種
コンテンツ企画、制作管理
勤務地
東京23区
社名非公開

カメラ及び関連機器・サービスの販促用コンテンツ企画・制作チームのリーダー及び担当者 / 日系大手製造メーカー

私たちには、新しいチャレンジに向けて多様なグループの社員がお互い影響しあい、新たな価値を創造するための場があります。
販促用コンテンツ制作業務を通じて、コンテンツ制作の知見に加え、コンスーマーからプロまでの幅広いカメラ知識、映像やWeb制作の知見、ユーザー分析や企画立案・提案スキルを高めることができます。
ダイバーシティを尊重、幅広い年代層が活躍していて、自由でオープンな雰囲気
給与
年収700 〜 1,000万円
職種
コンテンツ企画、制作管理
勤務地
東京23区 神奈川
表示数:
  • 1/1

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