ハイクラス向け転職TOP 一般事務 フレックスタイム制の求人一覧

一般事務/フレックスタイム制の転職求人一覧

5件見つかりました
社名非公開

[有期雇用] 事務局サポート:ワクチン医療開発

職務の目的および主な業務内容Efficiently handle calendar management and schedule meetings in various geographies and time zones. Capability to assist with meeting set-up details and technology Assist with coordination of ad-hoc global administrative-related tasks, departmental events (e.g. Face to Face team meeting arrangement, data management & events, arrange logistics for visitors)Triage and process multiple tasks such as invoice submission, matter information archiving and retrieval, document creation, etc.Filing, distribution and administration of internal documents; handling incoming and outgoing correspondence and communicationsMinutes writing and distributionEnglish translation support必要要件・スキル Expert in a broad range of computer skills necessary to support an in-house team, including Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Teams, Webex, and the capacity to learn new software in a timely mannerUnderstands the needs of all relevant intern
給与
年収450 〜 600万円
職種
一般事務
勤務地
東京23区
社名非公開

{紹介予定派遣} HR Assistant

Flexible work hours
casual clothing
給与
年収400 〜 540万円
職種
一般事務
勤務地
東京23区
社名非公開

[契約社員] HR Assistant

Work from anywhere
Flex time and work life balance
Casual clothing
給与
年収400 〜 600万円
職種
一般事務
勤務地
東京23区
社名非公開

営業アシスタント(フルリモート)

・医師へのメッセージの素案作り・簡易的なコンテンツの作成、チェック、校正・プレゼン資料作成及び原稿作成(Power Point)・システム上でのコンテンツの配信時間入力や配信対象リストのアップロード・業務スケジュール管理・Excelを使用したデータの集計
給与
年収400 〜 500万円
職種
一般事務
勤務地
東京23区
社名非公開

Sales support Manager:大手外資系FAメーカー

営業サポート部門のマネージャーポジションとして担当していただきます。・ 営業サポート業務(見積作成、顧客からの問い合わせ対応等)・ 受発注業務(主に輸入)、ドイツとの納期調整等のコミュニケーション・ 3PLのマネジメント(在庫管理、入出庫・加工・梱包材に関する指示等)・ 製品棚卸、帳簿差異報告、在庫レポート作成・ 輸出入に関する Shipper、Forwarderとのコミュニケーション・ 輸出書類作成とForwarder・倉庫への指示、Receiver(ドイツ等)とのコミュニケーション
給与
年収500 〜 900万円
職種
一般事務
勤務地
東京23区
表示数:
  • 1/1

最近チェックした求人

エリアで絞り込む

関東エリア
北海道・東北エリア
東海エリア
ハイクラス向け転職TOP 一般事務 フレックスタイム制の求人一覧
ログアウト