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マーケティング、販促企画、営業企画の転職求人一覧

141件見つかりました
社名非公開

Sr. Marketing Manager

We are looking for analytical and data-driven Marketing Manager to develop and lead marketing activities for B2B business. You will have responsibility for acquiring new customers through various channels including online, events, and third party media. As part of this role, you will work at the strategic level to champion bold and innovative ideas and at the tactical level to develop messaging, design multi-channel campaigns, execute test plans, and iterate based on performance metrics.The ideal candidate has a track record of success in raising marketing brand awareness, marketing automation, operations, and working with large volumes of data. The right candidate also has strong communication and project management skills, and will be results oriented and also have the ability to innovate and design processes to engage with our business customers. You will be expected to solve complex problems in an ambiguous and dynamic environment to mak
給与
年収1,500 〜 2,200万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

Manager, Global Growth Sales(Advertising Division)

インサイドセールス組織の営業戦略、戦術、計画、プロセス、システム、プログラム等を構築し、実行した経験があり、またそのことに遣り甲斐を覚えるような分析的思考の持ち主を募集しています。また、コミュニケーション能力を活かして、チームを管理することができる方を求めています。市場の方向性、消費者ニーズ、競争的なポジショニングに効果的に対応できる能力をお持ちの方なら、この仕事は最適かもしれません!Key job responsibilities- 高いパフォーマンスを発揮するチームの構築と育成- 優秀な人材の採用と育成:優秀な営業人材を惹きつけ、採用し、維持する- 5人以上の直属の部下を管理する- 販売、価格、歩留まりの目標を達成するためのチームマネジメント- チームのパフォーマンスを向上させるための営業プログラムやツールの作成と実行- キャンペーンのパフォーマンスを分析し、最適なメディアソリューションを提案する- 広告主に最高レベルの営業およびオペレーションサービスを提供する- 優先順位をつけ、タイムリーかつ高品質な仕事を提供する- 販売チャネルの戦略構築(ローカルおよび地域のビジネスレビューを含む))- セールスチャネルを成功に導くための組織横断的なパートナーシップの構築
給与
年収1,600 〜 1,900万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

Sr Manager, Partner Development(Advertising Division)

The right person will manage the new business from end-to-end, including understanding market dynamics, evaluating new partnership opportunities, conducting partner outreach, negotiating term sheets and agreements and driving to execution. You are a role model for best practices for incubating new partnerships, diving deep into partners’ tech products, and improving partner performance. Your success will require close collaboration with internal cross-functional teams including Product and Tech on new product innovation designed to help brands unlock better outcomes. You demonstrate the ability to think strategically about issues, identify trends and effectively influence internal stakeholders such as Finance and Legal by earning trust and being right a lot.Key job responsibilities• Lead and develop a high performing team.• Close high impact partnerships driving revenue, product adoption and strategic outcomes for us• Manage a portfolio of o
給与
年収1,600 〜 1,900万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

※Confidential※【マーケティング責任者 / グローバル企業 / ~3000万円】

・グローバルとして変革期を迎えており、ブランディング戦略や成長戦略の策定、その実現のための中期プランおよび組織計画を策定し、実行を一気通貫でリードいただきます。経営幹部として、グローバル規模で、国内外含めた複数の役割をご経験頂きながら、更にご活躍頂くことを想定しています。
給与
年収1,200 〜 3,000万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

OTC - Sr, Marketing Manager

すべてのマーケティング活動 (ブランド戦略、コミュニケーション、イノベーションおよび商用プログラム)をグローバルパートナーと協力しビジネス成長を加速させます。・売上と市場シェアを促進するマーケティング戦略、ビジネス プランを開発する・ブランドマーケティングとデジタルメディア戦略の活性化・ブランドイメージを高めるキャンペーンとプログラムを推進・チャネル プロモーションプランの開発、支援・ブランド計画の開発と実行(新製品の発売、マーケティング活動、資産管理)・EC戦略の加速・グローバルチームと連携し、新製品イノベーションのアイデアを特定、評価し、推進する・コアターゲットグループ(医療従事者など)に基づき、ローカル・グローバルコミュニケーションアセットを開発する・ 最先端のデジタル ディア戦略と計画の開発 – マスター データ分析とモニタリング・ グローバルツールキットを活用し、医療従事者向けのターゲットを絞ったコミュニケーション プログラムを開発する・ マーケティング チームのモチベーションとパフォーマンスに対する考え方を促進させる・社内ステークホルダー (営業、SCM、QA) および社外と連携し、商業戦略を開発する。・損益管理、ブランド計画プロセス、戦略委員会への積極的な参加・Report to VP
給与
年収1,000 〜 1,400万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

広報・PRマネージャー

業務内容当社全体の広報責任者として、グローバルに発信すべく、幅広い業務を、実際に手を動かし、スタートアップならではのスピード感で実施いただきます。【具体的な業務内容】IR/プレスリリースの作成IPOに向けたブランディングの強化(戦略立案〜実行)イベント設計、イベントディレクション。コーポレートサイト立ち上げから分析まで。広報/PR組織のAI/DX化
給与
年収500 〜 800万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

Hemato-Oncology Brand Manager (Myelofibrosis) ヘマト・オンコロジー・ブランド・マネージャー(骨髄線維症)

職務目的グローバル戦略の策定、ローカル戦術へのプルスルー、資料の共同作成にローカル環境の理解と洞察を持ち込むことにより、日本事業の商業的成功を推進する責任を負う。骨髄線維症(MF)担当製品の上市計画および年間マーケティング/事業計画を策定し、実行する。国内売上、利益、プロモーション予算の月次目標達成。主な業務・骨髄線維症治療薬の日本での上市計画と商業化をリードする。・発売計画とその効果的な実施において、メディカル、営業、ビジネスエクセレンス、市場参入、臨床開発、薬事、サプライチェーン、コミュ・ニケーション、コンプライアンス、法務、財務の各分野における連携を確保するためのクロスファンクショナルチームの一員としての役割を果たす。・日本での上市を成功させるため、日本のニーズをグローバルTA/ブランドリーダーに伝え、グローバルへの戦略的インプットや洞察の積極的な提供、グローバルブランド戦略との整合性を図る。・顧客ニーズ、マーケットダイナミクス、ランドスケープインサイトの理解。・主要な外部専門家、関連組織、その他の主要なステークホルダーとの関係を構築・維持するための外部顧客エンゲージメント・プランの構築と実行。・国内四半期/年間売上予測/目標および販促費計画の構築/モニタリング。・キーメッセージ戦略をサポートする営業資料を作成する。・ブランド戦術を完璧に実行するためのコミュニケーションを行い、営業チームのモチベーションを高める。・KPIの開発と追跡を含む、成長と競争機会の特定。・パフォーマンスやガバナンスに関連する問題を解決する。Job Purpose・Responsible for driving commercial success in Japan business by bringing local environment understanding and insights into the shaping of global strategy, pull through into local tactics, and co-creation of materials.・Develop and implement the launch plan and annual marke
給与
年収900 〜 1,300万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

Oncology Brand Manager (Ovarian Cancer) オンコロジー・ブランドマネージャー(卵巣癌)

職務内容ミッション:優れた製品を一人でも多くの患者さんに届け、患者さんのためにサイエンスに再投資し続けられる製薬企業として競合優位性を維持し続けることに貢献する業務の範囲:・イベント(TV講演会等)の立案・交渉・実行・レビューの実施・プロモーション資材の立案・作成・実行・レビューの実施・市場調査の結果などを正しく読み取り、結果から抽出した仮説に基づいた資材作成・多様な方法を通じて、営業部門に対して、営業アクション内容を伝達する・KEE(Key External Experts)のマネジメントの遂行・マーケティング・営業活動を計測するためのシステム関連の提案、他部門と協業し社内システムの構築・メディカル本部・Commercial Excellence本部(営業やマーケティングの支援部門)・Pharmacovigilance部など他部門との活動の共有、及び、調整・市場環境、顧客、製品およびポートフォリオを深く理解し、Brand Managerの製品戦略立案のサポート勤務地:大阪又は東京Job DescriptionMission: To contribute to the delivery of superior products to as many patients as possible and to help the company maintain its competitive advantage as a pharmaceutical company that can continue to reinvest in science for the benefit of patients.Scope of work: ・Planning, negotiating, executing and reviewing events (TV lectures, etc.)・Planning, creation, execution, and review of promotional materials・Read market research results and other information correctly and create materials based
給与
年収1,200 〜 1,500万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
大阪 東京23区
社名非公開

[Marketing] オウンドメディア担当

【業務内容】当社のMarketing部門オウンドメディアチームでは下記業務を担当しています。・Web ページ制作・改訂、 SEO 対策・SNS 広告・投稿・Youtube 活用施策、翻訳動画制作・デジタルマーケティング競合比較分析このうち、自社サイトおよびSNSの管理運営/コンテンツ企画制作を担当いただく方を募集いたします。当社の広範なビジネス領域について発信するオウンドメディアの運営・コンテンツ制作がメイン業務です。テキストベースのコンテンツがメインですが、サーベイ実施や動画コンテンツ等の制作に関わっていただく可能性もあります。コンサルタントの作成した原稿の校正と調整、ツールを使ってのページ制作から担当いただき、将来的にはコンサルティングビジネス全般に関わるマーケティングの企画・運営に活躍の場を広げていっていだきたいと考えています。BtoBのwebページやビジネスコンテンツの企画制作に興味を持ち、キャリアの軸にと考えている方をお待ちしています。【働き方】在宅勤務を適宜活用しながら働いていただけます。
給与
年収400 〜 700万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

オンコロジー領域 プロダクトマネージャー @外資系製薬

外資系製薬
オンコロジー領域
給与
年収1,100 〜 1,350万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

✶人気FMCG企業✶インフルエンサープロモーション担当

■仕事概要 •ボタニカルライフスタイルブランド「XXXXXX」やナイトケアビューティーブランド「XXXX」、ミニマル美容家電ブランド「XXXXXXX」など複数のブランドを展開する当社の ブランドプロモーション課にてインフルエンサープロモーション担当としてご活躍いただくポジションです。 ■業務内容 ・インフルエンサー施策をメインとしたプロモーションの実行とオペレーション └各種SNS媒体でのインフルエンサー施策の効果を最大化させるにあたっての訴求作成 └訴求を実現するインフルエンサーの選定 └インフルエンサーへのオリエン └アサイン確定後の投稿内容事前確認 ・広告代理店様との折衝 ・数値分析、広告の効果検証 ・施策結果の振り返りとナレッジ化
給与
年収400 〜 700万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

【Confidential 】Head of Public Policy (North East Asia)

The Head of Government Relations and Public Policy for North East Asia will lead the company’s engagement with government stakeholders, regulators, industry groups, and key opinion leaders across the North East Asian region. This role is responsible for developing and executing a comprehensive government relations and public policy strategy in NEA that aligns with the company’s business goals and values.Responsibilities:• Develop and implement a strategic approach to engage with governments, regulators, and stakeholders across North East Asian countries.• Identify, monitor, and analyze relevant policy issues, regulatory changes, and political trends across the region that could impact the company and its operations.• Establish and maintain strong relationships with key government officials, policy makers, industry groups, and stakeholders at various levels in all NEA countries.• Act as the company’s spokesperson in NEA on policy issues, repr
給与
年収1,500 〜 3,000万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

IMCプランニングマネージャー@日系FMCG企業

国内トップブランドの成長に携わる
スタートアップならではの風通しの良い社風
スタートアップならではの意思決定のスピード感
給与
年収850 〜 1,050万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

マーケティングディレクター / 日系グローバル小売(食)企業

国内ブランドにおけるマーケティングディレクション、プランニング業務 ※ 取引先の各代理店(ブランドエージェンシー、デジタル領域、PR、SNS等)と各プロジェクトをディレクションしながら、プロモーションの最大化を図って頂くポジションです。
給与
年収800 〜 1,400万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

日系スキンケアブランドにおけるMarketing Group Leader

XXXブランドの日本マーケットにおけるさらなるビジネス成長とブランドエクイティ向上を実現するためのマーケティング戦略立案と施策展開をリードいただきます。• ブランド戦略/商品計画に基づく統合的なマーケティングコミュニケーション戦略/コンテンツマーケティング戦略の策定• 店頭/デジタルプロモーション施策の立案と進行管理• 商品別売上計画の策定• SNS/PR戦略の策定• 各種クリエイティブの制作ディレクションと進行管理• 各種KPI設計、PDCAサイクル構築• メンバーのケイパビリティ強化
給与
年収1,100 〜 1,300万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

【急成長ベンチャー企業】マーケティング & コミュニケーション部長

世界屈指の技術を用い、これから更に発展するであろう自動化の拡大フェーズに携わることができる
専門性の高い領域のため技術に関するコミュニケーションスキルが習得できる
海外子会社とのグローバルなステークホルダーとの連携した業務に携われる。
給与
年収1,200 〜 800万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

Marketing Manager

Specific work responsibilities:Centered on our team’s mission, you will be responsible for user marketing planning, development promotion, and operations to encourage more people to use *** more frequently. You will also be in charge of concept development, strategy planning, and execution in all phases of user acquisition and nurturing. In addition to these individual responsibilities, you will also take ownership of the project team in leading them to success. The position comes with high expectations, but will also allow you to build experience and skills not available elsewhere. You will have opportunities to make a big impact on the world we live in. Main user marketing domains:・Acquire new users for *** through advertisements and promotional events.・Improve CRM and UX to help new users get started on ***and onboard them with ease・Keep existing users engaged through CRM and promotions・Plan promotional events
給与
年収800 〜 1,200万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

Sr. Marketing Manager

・Define and establish brand marketing strategies and communications standards, including brand guidelines, the setting of style guides,  translate brand marketing vision and value proposition into actions for short and long term aligned with business & global strategies ・Proactively identify business needs, marketing and customer trends, being sensitive and responsive to the changing customer and market needs. ・Responsible for all marketing functions within the team covers branding, online and offline campaign, social media, digital marketing, public relations, CRM, etc.・Act as a brand custodian to help grow brand awareness, acquire new customers, drive traffic/conversion and enhance the entire customer experience.・Establish and implement a complete and integrated / omni-channel marketing and communications plan for the brand in Japan to ensure a seamless customer journey and experience・Define and formulate KPI-driven integrated marketing pl
給与
年収1,000 〜 1,400万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

Brand Director

- 本国方針に沿ったブランド戦略の提案- 販売戦略(ホールセール・リテール・ Eコマース・ マーケティング)、流通戦略- マーケティング戦略(商品戦略、コミュニケーション戦略)- 売上管理・予算管理- 予算、貸借対照表、損益計算書、 報告書作成- 配送・流通・支払条件/アカウント関係の実務管理- マーケティングに沿ったマーチャンダイジング・在庫管理における監督- 事業におけるすべての管理、管理/予算、財務、人事調整、他- レポート:本国・日本
給与
年収1,700 〜 1,800万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

外資系飲料のMarketing Manager

1. Understanding Consumers, Markets, and Brands:- Profiling consumers to understand their behaviors and preferences, identifying touchpoints and hotspots in priority cities.- Analyzing market data, studying competitors' strategies, assessing pricing strategies, and evaluating ATL, BTL, and PR activities.- Formulate a long-term brand strategy.2. Leading Business Plan and Brand Activation:- Develop business plan in alignment with global brand strategies.- Leading the marketing agenda.- Creating a comprehensive 360° touch-points strategy, adapting global brand platforms for local consumers.- Crafting and executing a digital strategy, engaging consumers online and integrating e-commerce as a tool.- Overseeing innovation projects including new product developments and launches.3. Channel Activations:- Developing sales tools- Establishing guidelines and standards for in-store activities.- Integrating promotional strategies with brand activations.-
給与
年収1,000 〜 1,300万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
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