マーケティング、販促企画、営業企画/新規立上げメンバーの転職求人一覧

7件見つかりました
社名非公開

Rare Disease Brand Manager

Rare Disease Brand ManagerLocation: TokyoReporting line: Senior Area Director, Japan (dotted-line reporting to APAC Brand Management, Senior Director).Position Summary: The brand Manager will be the commercial leader for the designated rare disease product, as a member of the Japan Commercial Operations team. This key role will be focused on driving the marketing efforts for a 1st in class, innovative treatment for pediatric rare disease treatments. Responsible for market strategy development, implementation of post launch product marketing and brand management. This role will also collaboratively work with APAC Brand Teams and Global Brand Management teams. Developing over-arching brand strategies and brand performance management outlines in order to achieve overall business objectives. Searching for a candidate with competitive rare disease, new product launch experience (in Japan). Someone capable of ・ Identifying opportunities for growth
給与
年収1,000 〜 1,400万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

Hematology Brand Manager (B-cell Malignancy)・ヘマトロジー・ブランドマネージャー(B細胞悪性腫瘍)

マーケティング分野で昇進への道を急ぐ・Fast-track for promotion in Marketing
高給・High salary
グローバルなステークホルダーとの連携・Liaise with global stakeholders
給与
年収1,000 〜 1,500万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

商品マーケティング担当マネージャー

当ブランドの事業成長のため、マーケティング戦略の立案からエグゼキューションまでをご担当頂きます。ブランドの特長や日本の顧客ニーズを分析した上で、社内外の主要ステークホルダーとともに、ブランディングから店舗での販促企画までストーリー性をもったコミュニケーション展開・商品開発をリードして頂きます。ご自身の強みを活かしながら、ブランド価値を拡げ、ファンを増やし、顧客起点で当ブランドのビジネス成長に寄与頂ける方を歓迎します。
給与
年収600 〜 800万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

Hemato-Oncology Brand Manager (Myelofibrosis) ヘマト・オンコロジー・ブランド・マネージャー(骨髄線維症)

職務目的グローバル戦略の策定、ローカル戦術へのプルスルー、資料の共同作成にローカル環境の理解と洞察を持ち込むことにより、日本事業の商業的成功を推進する責任を負う。骨髄線維症(MF)担当製品の上市計画および年間マーケティング/事業計画を策定し、実行する。国内売上、利益、プロモーション予算の月次目標達成。主な業務・骨髄線維症治療薬の日本での上市計画と商業化をリードする。・発売計画とその効果的な実施において、メディカル、営業、ビジネスエクセレンス、市場参入、臨床開発、薬事、サプライチェーン、コミュ・ニケーション、コンプライアンス、法務、財務の各分野における連携を確保するためのクロスファンクショナルチームの一員としての役割を果たす。・日本での上市を成功させるため、日本のニーズをグローバルTA/ブランドリーダーに伝え、グローバルへの戦略的インプットや洞察の積極的な提供、グローバルブランド戦略との整合性を図る。・顧客ニーズ、マーケットダイナミクス、ランドスケープインサイトの理解。・主要な外部専門家、関連組織、その他の主要なステークホルダーとの関係を構築・維持するための外部顧客エンゲージメント・プランの構築と実行。・国内四半期/年間売上予測/目標および販促費計画の構築/モニタリング。・キーメッセージ戦略をサポートする営業資料を作成する。・ブランド戦術を完璧に実行するためのコミュニケーションを行い、営業チームのモチベーションを高める。・KPIの開発と追跡を含む、成長と競争機会の特定。・パフォーマンスやガバナンスに関連する問題を解決する。Job Purpose・Responsible for driving commercial success in Japan business by bringing local environment understanding and insights into the shaping of global strategy, pull through into local tactics, and co-creation of materials.・Develop and implement the launch plan and annual marke
給与
年収900 〜 1,300万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

Oncology Brand Manager (Ovarian Cancer) オンコロジー・ブランドマネージャー(卵巣癌)

職務内容ミッション:優れた製品を一人でも多くの患者さんに届け、患者さんのためにサイエンスに再投資し続けられる製薬企業として競合優位性を維持し続けることに貢献する業務の範囲:・イベント(TV講演会等)の立案・交渉・実行・レビューの実施・プロモーション資材の立案・作成・実行・レビューの実施・市場調査の結果などを正しく読み取り、結果から抽出した仮説に基づいた資材作成・多様な方法を通じて、営業部門に対して、営業アクション内容を伝達する・KEE(Key External Experts)のマネジメントの遂行・マーケティング・営業活動を計測するためのシステム関連の提案、他部門と協業し社内システムの構築・メディカル本部・Commercial Excellence本部(営業やマーケティングの支援部門)・Pharmacovigilance部など他部門との活動の共有、及び、調整・市場環境、顧客、製品およびポートフォリオを深く理解し、Brand Managerの製品戦略立案のサポート勤務地:大阪又は東京Job DescriptionMission: To contribute to the delivery of superior products to as many patients as possible and to help the company maintain its competitive advantage as a pharmaceutical company that can continue to reinvest in science for the benefit of patients.Scope of work: ・Planning, negotiating, executing and reviewing events (TV lectures, etc.)・Planning, creation, execution, and review of promotional materials・Read market research results and other information correctly and create materials based
給与
年収1,200 〜 1,500万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
大阪 東京23区
社名非公開

マーケティングディレクター / 日系グローバル小売(食)企業

国内ブランドにおけるマーケティングディレクション、プランニング業務 ※ 取引先の各代理店(ブランドエージェンシー、デジタル領域、PR、SNS等)と各プロジェクトをディレクションしながら、プロモーションの最大化を図って頂くポジションです。
給与
年収800 〜 1,400万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
社名非公開

New product - Hemophilia Brand Manager

New product - Hemophilia Brand Manager Location: TokyoReporting line: Senior Area Director, Japan (dotted-line reporting to APAC Brand Management, Senior Director).Position Summary: The brand Manager will be the commercial leader for the designated rare disease product, as a member of the Japan Commercial Operations team. This key role will be focused on driving the marketing efforts for a 1st in class, innovative treatment for Hemophilia A treatments. Responsible for market strategy development, implementation of post launch product marketing and brand management. This role will also collaboratively work with the Japan Brand team and Global Brand Management teams. Developing over-arching brand strategies and brand performance management outlines in order to achieve overall business objectives. Searching for a candidate with competitive rare disease, new product launch experience (in Japan). Someone capable of ・ Identifying opportunities for
給与
年収1,000 〜 1,400万円
職種
マーケティング、販促企画、営業企画
勤務地
東京23区
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