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5781件見つかりました
社名非公開

Associate Brand Manager COVID-19 :大手外資系製薬メーカー

■ミッション・製品、医療従事者、患者、厚生労働省およびその他ステークホルダーを正確に分析・評価し、日本の社会に貢献するプランニングの一翼を担う。・新型コロナウイルスに対する中和抗体薬の運営を行う。・将来のパイプラインのアンメットメディカルニーズを特定し、供給開始に向けた準備を行う。■業務範囲・KEEとの面談を行う。・イベント立案・交渉・実施レビューまで責任を持って実施する。・資材作成、デジタルコンテンツ作成する。・フィールド向けにコミュニケーション資料、研修資料としてまとめ、BUシニアメンバーへ説明、承認を得るとともにフィールドへ伝達する。・マネージャーと一緒にKPIトラッキングを行い、機会・課題を特定し関連部署と連携し解決先を検討する。
給与
年収1,000 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Senior Director, Policy & Public Affairs, Japan

Role Responsibilities・Collaborating with Japanese and Corporate leadership, the role sets the priorities for XXXXX’s activities to ensure alignment with business objectives, achieve focus and results, and leads XXXXX’s external footprint in Japan.・The role develops and executes a differentiated public affairs strategy that will protect and advance XXXXX’s interests, reputation and commercial objectives to meet XXXXX’s business goals in Japan and create greater visibility and give XXXXX a prominent voice with policymakers.・The role represents and ensures that XXXXX plays a leadership role in key trade and business associations operating in Japan, and that advocacy positions and activities are aligned with XXXXX positions.In particular the role:・Assesses the impact of the external policy environment on business strategy, and provide counsel in business planning decisions (operating plan, business reviews, business development work, etc.)・Proac
給与
年収2,000 〜 2,500万円
職種
メディカルアフェアーズ、学術
勤務地
東京23区
社名非公開

Communication Lead

Major Accountabilities/Responsibilities • Lead communications team(External and Internal) to develop high performing team and implement communication strategy in Japan. • Planning and execution of internal communication activities as a playing manager:o Acting as a partner with all internal departments to direct, create and publish content to the company's corporate intranet site, ensuring that it is current and engagingo Creating and executing integrated internal communications and change management plans for the organization and its leadershipo Planning and management of internal events including town hall meetingso Supporting product communication for internal business partnerso Increasing XXX's presence within the XXX group by ensuring that XXX employees and XXX Global employees have an accurate understanding of XXX's activities.
給与
年収1,400 〜 1,800万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

HR Business Process Specialist~Manager

人事基幹システムの最大化、業務効率化、レポーティングの可視化をOwnerとして関わっていただけます!
給与
年収700 〜 1,200万円
職種
その他 事務・管理部門
勤務地
東京23区
社名非公開

Contract - Legal Support

(1)案件サポート(国内・海外向け原本書類の発送、官公庁への書類提出、文献収集、資料の印刷・ファイリングetc.)(2)コード開設(事前資料や必要情報の収集、Client・Engagement各種手続き)(3)請求業務(経費管理~請求書発行依頼)(4)秘書業務一般(スケジュール管理、名刺管理、弁護士会手続きetc.)(5)アドミ業務(人事/総務/広報/経理/図書)(6)その他(郵便・発送業務全般 (送付状作成含む), 備品発注など)※法務局、公証役場、弁護士会、図書館などへの外出業務が発生します(片道30分程度の距離)※ハイブリッドワークが可能です(週2-3回出社)※当ポジションの雇用形態は、有期雇用契約です(正社員登用制度あり)。
給与
年収350 〜 420万円
職種
一般事務
勤務地
東京23区
社名非公開

バックエンドエンジニア @ 越境ECプラットフォーム

グローバル展開への参加: 会社が海外展開を本格化させる中で、グローバル市場でのビジネスに携わることができます。異なる文化や市場において、ビジネスの展開や成長を体験することは、今後のキャリアにとって貴重
2024年2月にはシリーズAの資金調達を完了し急成長中、タイミング的にも企業の中核として高い裁量権を持ちながら色んな事にチャレンジできる。
異なる分野へのアプローチ: 現在の企業のタイミングとして、異なる分野や技術にアプローチすることが求められます。流動的な動きや様々なドメイン知識を持つことで、幅広いスキルを身につけることができます。
給与
年収600 〜 1,200万円
職種
システム開発(組み込み・ファームウェア・制御系)
勤務地
東京23区
社名非公開

オウンドメディアプランナー /急成長家電メーカー

外資のテックベンチャー企業でありながら日本法人の裁量が大きく、意思決定のスピードも速いため、ビジネスプロフェッショナルを目指すセルフスターターの方であれば、様々なスキルを身に付け、大きく成長することが
D2Cビジネスの最前線に触れながら、自らの力でオウンドメディア領域を牽引し、新しいアイデアや施策を形にしていけることが魅力です。
コンサルティング、IT企業、ソフトウェア企業、広告代理店、メーカー出身者等、多様なバックグラウンドを持つメンバーが活躍しています。
給与
年収600 〜 800万円
職種
その他 経営・管理職
勤務地
東京23区
社名非公開

Digital Liaison

Key ResponsibilitiesDigital Liaison will monitor to ensure quality of customer experience, right targeting, and right approach in order to attract more potential customers and build good relationship with them.With close working with Digital Marketing and Sales Force Effectiveness, Digital Liaison has responsibility for establishment of effective omni-channel platform.Omni-channel analysis & Effectiveness Leverages data analytics and customer insights to improve sales performance, monitor KPIs and continuously improve the omni-channel experience.Works closely with Digital Marketing and SFE experts to ensure business unit alignment with CX startegy in ViiV Japan and drive best practice sharing across the organizationUnderstands customer experience management and provides relevant insights in order to deliver a meaningful and consistent CX across all touchpoints.Finding potential Customers & Developing good RelationshipReviewing sales data to
給与
年収1,000 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Communication Lead

・Lead communications team(External and Internal) to develop high performing team and implement communication strategy in Japan. ・Planning and execution of internal communication activities as a playing manager:o Acting as a partner with all internal departments to direct, create and publish content to the company's corporate intranet site, ensuring that it is current and engagingo Creating and executing integrated internal communications and change management plans for the organization and its leadershipo Planning and management of internal events including town hall meetingso Supporting product communication for internal business partnerso Increasing OUR's presence within the OUR group by ensuring that OUR employees and OUR Global employees have an accurate understanding of OUR's activities.
給与
年収1,400 〜 1,800万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Oncology Brand Manager :大手外資系製薬メーカー

■職務内容優れた製品を一人でも多くの患者さんに届け、患者さんのためにサイエンスに再投資し続けられる製薬企業として競合優位性を維持し続けることに貢献する■業務の範囲・ブランドチーム、関係部門と協力しながらビジネス課題を特定・構造化・分析し、課題を解決するための製品戦略および実行プランを立案・プラン策定のための市場調査の実施・結果の分析・課題の抽出・課題に基づいた、資材・イベント・デジタル施策 の計画・実施および評価・戦略実行のためのシステム設計・レポーティングsystemなどの整備 ・KEE(Key External Experts)やKOL (Key Opinion Leader)との関係構築・戦略の立案・実行に際して社内外のステークホルダからの承認・サポートを獲得する・営業部門を始めとする他部門とコミュニケーションを実施し、課題に基づき決定されたアクションを推進する・グローバル製品チームへの情報共有や提案等
給与
年収1,000 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Oncology Product Manager

1 - Develop long, mid, and short-term business plans and conduct measures in alignment with global marketing strategy to maximize the sales potential of XXX brands. 2 - Establish and conduct market research capabilities to define market domain, to select target doctors/institutes, to estimate their market potentials, to analyze competitors, to reflect current and future implication of medical and therapeutic requirements to the business for XXX products 3 - Create and lead planning and implementing measures and check the status of actions in order to realize a maximized product value 4 - Plan and implement scientific relations, focusing on KOLs, for scientific congresses, lectures, symposia and investigations, etc. in collaboration with medical affairs. 5 -Realize a short term, national level activation plan with operative publicity and information measures (congresses/ meetings and promotional materials, etc.) and a required number of produ
給与
年収1,000 〜 1,350万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
大阪 東京23区
社名非公開

Senior Manager, Pricing & External Affairs

Responsibilities・Develop strategic NHI pricing strategies and gain endorsement of NHI pricing strategies and proposals of NHI prices with Country President and TA Leads through the Pricing Committee・Develop robust pricing dossiers and strategically manage price negotiations・Build strong alignment & partnership among Japan Pricing Core members (New Asset & Access Strategy team, New Asset Analysis team, DJ, Medical, Launch Excellence Team, Policy and Public Affairs, and the global PHI) to ensure optimal price setting・Develop Pricing-related OP assumptions・Refresh pricing assumptions and estimated prices for pipeline products and BD assets to reflect the latest competitive environment・Minimize the downward price adjustment by price revision/repricing through cross-functional collaboration・Maintain good relationship with “Policy Planning Division for Pharmaceutical Industry Promotion and Medical Information Management, MHLW” (former EAD) and act
給与
年収1,400 〜 1,600万円
職種
薬事、メディカルライティング
勤務地
東京23区
社名非公開

CRM Manager

Key Responsibilities are:Implement and optimize CRM strategies leveraging global initiatives and cater to the Japanese market.Utilize Veeva CRM knowledge to improve customer engagement, sales/medial effectiveness, and business outcomes.Utilize CRM data to inform and drive Omnichannel marketing efforts and AI implementations with other teams.Collaborate with cross-functional teams to integrate CRM solutions with other business solutions and processes.Provide insights and recommendations to the business on CRM best practices and innovations.Ensure CRM tools and data are leveraged to their full potential to deliver personalized customer experiences.Manage CRM-related projects, ensuring they meet business requirements, timelines, and budgets
給与
年収900 〜 1,200万円
職種
設備保全、設備管理、その他
勤務地
東京23区
社名非公開

Marketing Director :大手外資系製薬メーカー

■ 職務内容 / Job Description《Mission》Contribute to maintain sustainably competitive position of our company in the industry, who can make continued investment on scientific innovation to help patients, by maximizing the value of our science through delivering benefits of products/portfolio to as many patients as possible《Role and responsibility》 For Biologics・Make and execute well-defined winning brand strategy and tactics for designated products and therapeutic area in order to deliver agreed short-to-medium term commercial performance, setting challenging commercial target that is endorsed by stakeholders・Develop Brand Strategic Plan with commercial target, get approved by Japan Leadership Team, Global and Senior Executive Team・Develop Integrated Patients Solution to be the leading company in designated therapeutic area・Ensure strong execution of the strategy with clear visibility on progress by building and leading cross functional brand team
給与
年収1,000 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
大阪 東京23区
社名非公開

Brand & Alliance Manager

Key responsibilities:Brand MarketingTo strategically drive “Shape the market” & “Shape the product”, work with Brand Lead to develop and execute brand strategy and tactics for the product which is the first injectable treatment in HIV therapeutic areaGather and obtain insights from market and find out opportunities to expand access to this innovative treatmentDevelop promotion scheme and relevant promotion materials that support the communication of the brand strategy and meet the compliance codeClosely work with Sales team to engage MRs to ensure the sufficient level of knowledge, belief and execution to the promotionCollaborate as cross functional team including Medical Affairs and Global/Above country team to maximize the value of productAlliance ManagementFoster trustful relationship and ensure governance with the alliance partnerLiaise with the alliance partner to ensure cooperative activitiesLead the process to review the contract to o
給与
年収900 〜 1,300万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Brand Manager, Biologics Marketing :大手外資系製薬メーカー

■ 職務内容 / Job Descriptionミッション優れた製品戦略の立案と実行を通して製品およびポートフォリオのベネフィットを一人でも多くの患者さんに届け、当社のサイエンスの価値を最大化することで、患者さんのためにサイエンスに再投資し続けられる製薬企業として競合優位性を維持し続けることに貢献するMissionContribute to maintain sustainably competitive position of our company in the industry, who can make continued investment on scientific innovation to help patients, by maximizing the value of our science through delivering benefits of science to as many patients as possible業務の範囲・市場環境、顧客、製品およびポートフォリオを深く理解し、ブランドチーム、関係部門およびコプロメーカーなどと協力しながらビジネス課題を特定・構造化・分析し、課題を解決するための製品戦略を立案する・製品戦略に基づく実行プランの一部を立案・実行・評価まで責任を持って実施する・リサーチャーと共に、市場環境の正確な理解、戦略立案のための仮説の検証、打ち手の評価を一次・二次調査により明確にし戦略の検証・改善を行う・戦略の立案・実行に際して社内外のステークホルダへ提案し、承認・サポートを獲得する・営業部門を始めとする他部門とのコミュニケーション、社外医学専門家のマネジメントを円滑に行い、戦略の実行を徹底する・グローバルチームや他国と協力しながら日本に留まらない製品価値の最大化をサポートするRole & Responsibilities・Develop brand/portfolio strategy for *** to solve issues to maximize the business with in depth understanding of the market/customer/product & portfolio
給与
年収800 〜 1,200万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
大阪 東京23区
社名非公開

Clinical Education

超ホワイト企業:ワークライフバランスを整えやすい環境があります。
いろいろな国の医師とディスカッションができるため、視野が広がります。
Clinical Educationの経験がなくても挑戦できるポジションです。
給与
年収550 〜 700万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

アカウントマネージャー

シリコンバレー発の体験型ストアを展開するスタートアップ企業です。
リアルならではの体験と、行動データはじめテクノロジーを掛け合わせた唯一無二のリテールサービスにより、店舗の在り方を再構築する事業に携わることが可能です。
給与
年収500 〜 800万円
職種
代理店営業
勤務地
東京23区
社名非公開

Digital Channel Strategy Associate@外資系バイオ製薬企業

グローバルな環境
Hybrid Workモデル
新製品の上市
給与
年収800 〜 1,500万円
職種
マーケティング、調査、マーケティングコミュニケーション、広報(PR)
勤務地
東京23区
社名非公開

Product Manager @ 越境ECプラットフォーム

グローバル展開への参加: 会社が海外展開を本格化させる中で、グローバル市場でのビジネスに携わることができます。異なる文化や市場において、ビジネスの展開や成長を体験することは、今後のキャリアにとって貴重
2024年2月にはシリーズAの資金調達を完了し急成長中、タイミング的にも企業の中核として高い裁量権を持ちながら色んな事にチャレンジできる。
異なる分野へのアプローチ: 現在の企業のタイミングとして、異なる分野や技術にアプローチすることが求められます。流動的な動きや様々なドメイン知識を持つことで、幅広いスキルを身につけることができます。
給与
年収600 〜 1,200万円
職種
システム開発(組み込み・ファームウェア・制御系)
勤務地
東京23区
表示数:
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