ファッション・アパレル/外資系企業の転職求人一覧
177件見つかりました
社名非公開
【関西】高級時計(販売員/店長)※opening
高級時計ブランド直営店のopening!
大手外資グループ企業で福利厚生が充実しており定年まで安心してご勤務いただけます。
- 給与
- 年収500 〜 600万円
- 職種
- 販売スタッフ、接客
- 勤務地
- 京都 大阪 愛知
社名非公開
Manager, Communication (Digital)
Job Description:Lead editorial PR, develop, and manage relationship with celebrities/influencers for the brand activation in JapanJob Responsibilities:Editorial PR:• Maintain key press placements in all titles for our brands• Strong press and stylist relationships across the industry• Work with stylists and editors to bring in new brand partnership opportunities• Partner with media counterpart to ensure we are positioned amongst the right competitive set in all titles acrossprint and digitalInfluencer:• Local influencer relations (talent casting, product seeding and outreach)• Local competitive analysis• Sample management• Content creation (via briefs or MK-hosted events)• Project recappingCelebrity/VIP:• Create a roster of key talent (up and coming and well known) that would be the right brand fit for dressing opportunities, in store and event attendance opportunities and product seeding• Local Product Placement: Strategy, Execution (focus:
- 給与
- 年収1,000 〜 1,100万円
- 職種
- マーケティング、販促企画、営業企画
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
Senior IT Analyst
Flexible working style
Globally recognized brands
No work on weekends
- 給与
- 年収700 〜 900万円
- 職種
- その他 技術系(IT・Web・通信系)
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
Trainer
Key responsibility 1: Support for planning, developing and implementing of training programKey responsibility 2: Support for assessing Training improvementKey responsibility 3 :Administration
- 給与
- 年収500 〜 700万円
- 職種
- その他 サービス・外食・流通
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
【名古屋】店舗オペレーション/外資jewelryブランド
業務内容:【在庫管理】A. 日々の在庫管理 1.荷受け・荷出し・ブティック間のストックトランスファー(以下ST)及び商品保護を担当 2.入出荷全てのST商品の品質に及び商品タグの管理 3.ガイドラインに従い、リザーブ及び客注状況を確認し、期限を過ぎた場合はセールススタッフに報告する 4.ガイドラインに従い、コンサインメント状況を確認し、期限を過ぎた場合は関連各署へ連絡する(関連ある場合は外販や外商も含む) 5.価格変更の際、ブティックにおいて商品タグの変更作業等を調整する 6.SCM(サプライチェーン/マーチャンダイジング)の在庫調整のリクエストに協力する。B. 棚卸 1.年次棚卸、サイクル棚卸及びスポット棚卸が円滑に行われるよう準備及び手配。在庫差異が発生した場合、差異報告のため担当者と共に再度確認するC. 商品ハンドキャリー 1.必要に応じて店舗間等の商品(貴重品を含む)の持ち運びを担当する。【経理業務】A. 日々の経理業務 1.経理に関する手続きやガイドラインが、ブティック内で順守されていることに責任を負う。 2.開店準備・閉店処理を行う 3.全金種(クレジットカード、 仮払い金、銀行振込)の売上額管理を行う 4.デポジット、免税、返金の管理を行う 5.毎日、釣銭管理を行う(路面店のみ) 6.ビジネスプランニングと情報のやりとりをし、支払に問題が生じた場合は一緒に解決する【マネージメント及びセールススタッフへのサポート】A.各ブティックの仕事配分等によるが、マネージメントのサポートを担当する場合 1.店長からの指示に従い、フェアやイベントのサポート 2.依頼がある場合、フェアやイベントの売り上げを集計する 3.必要に応じて、会社規定に従い、プロモーション予算等の支出費用を管理し、担当者にそれを報告する【庶務業務】A. 庶務業務 1.本社リテール本部オペレーションズとビジネスプランニング(月ベース)に特定のレポートを送付する 2.所属するブティック内で運用ルールを説明する。ガイドラインに関する質問や、紛失した場合はリテール本部オペレーションズに連絡する 3.会社規定に従い、クレジットカードや仮払金による購入の事後処理をし、請求書には毎月バウチャーを記票するなどの請求処理を行
- 給与
- 年収500 〜 600万円
- 職種
- その他 営業
- 勤務地
- 愛知
社名非公開
Retail Systems Operations Manager
Remote work
Excellent benefits
International team working with overseas colleagues
- 給与
- 年収900 〜 1,200万円
- 職種
- ITプロジェクトマネージャー
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
PR Specialist (Intimissimi)
- Develop PR campaigns and media relations strategies- Managing showrooms and samples- Clipping reports to HQ Japan and stores- Compiling reports & weekly industry news roundups- Edit and update promotional material and publications (brochures, videos, social media postsetc.)- Organize PR and sales events (e.g. open days, press conferences) and serve as the company’s spokesperson- Arranging still life product photography and supporting any types of shootings- Collaborate with Italy PR department’s colleagues and maintain open communication
- 給与
- 年収500 〜 600万円
- 職種
- 広報、IR
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
IT Service Delivery Manager in an Industry Leading Global Brands Growing IT Team
International Environment
Use Language Skills
Good working location and environment
- 給与
- 年収1,100 〜 1,400万円
- 職種
- その他 技術系(IT・Web・通信系)
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
Regional Financial Controller l Global Luxury
Report to Regional GM and functional report to APAC CFO.
Perfect for those looking to progress in their careers and aiming to assume a managerial role at the
- 給与
- 年収900 〜 1,300万円
- 職種
- 財務、会計、税務、経理
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
Consumer Engagement & Loyalty Manager / 外資系がファッション&アウトドア企業
ブランドのビジネスを最大化するために、CRM戦略を立案・実行をお任せします。
- 給与
- 年収700 〜 1,350万円
- 職種
- マーケティング、販促企画、営業企画
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
【羽田空港】販売員もしくはマネージャー/世界的有名luxuryブランド
世界的有名ブランドにてご活躍下さい!
大手グループ企業で安定感があり福利厚生充実。
(実働7時間勤務に1分単位での残業代支給など)
- 給与
- 年収600 〜 800万円
- 職種
- 販売スタッフ、接客
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
MTM / VIP Business Development Coordinator
1. MTM/VIP Business Development• Host and attend MTM/VIP events, ensuring that the events are conducted to the highest standards; paying particular attention to the overall customer experience.• Help grow MTM/VIP Business according to market strategy in order to achieve sales targets.• Work with Retail team and CVM in defining target customer and product allocation for events.• Help coordinate MTM Promoters and closely support their monthly action plans.2. Gaisho Business Development• Promote the Zegna Brand across the market. Seek opportunities and leverage our brand image to expand in new locations.• Develop customer relations in collaboration with Gaisho with the goal of acquiring and retaining NEW Customers.• Develop and host events with trade partners: department stores, partner companies, landlords.• Analyze competitors' information in terms of business and customers' trends, pricing, promotions and special services.3. VIP Clienteling
- 給与
- 年収500 〜 700万円
- 職種
- 事業企画、事業統括
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
Audience Development Manager
1)単年度業績目標達成のための GTM戦略に沿ったAudience Development の遂行。さらに、各メディア特性を理解し戦略的に活用し最大限の効果を得る。2)グローバルの基本的なGTM 戦略に沿い、且つ日本市場に最も適応したAudience Development 計画を策定・遂行し、単年度業績目標達成と中長期的なブランド価値の向上に貢献する。3)定期的にグローバル マーケティング チームと連絡を取り、主要なプロジェクトについて理解し、効率を高め 日本市場に適切なアダプテーションを実施する。4)新製品の発売にともない市場を刺激するための Audience Development Planを企画・遂行すると共に、プロダクトチーム や グローバルチームと連携して、全世界で統一されたイメージを持ちながらも、日本独自の市場に合ったAudience Development を常に提供し続ける。5)TM JapanのGTMに関わるプレスリリース作成 及びAudience Developmentに必要なクリエイティブワーク(Instagram, YouTube, TikTok等) の企画立案、さらにクリエイティブチームと強い連携をもった協業を常に意識し、ブランド価値の向上に貢献する。6)ブランドの露出と認知度を最大化するために、インフルエンサー/有名人を特定、計画を立て管理する共に、様々なステークホルダー(各種メディア、Key Customer、エージェント、業界団体など)と直接的な信頼関係を構築し、ブランド価値の向上に貢献する。7)外部のエージェンシー パートナー(広告代理店、PRエージェンシー、その他のパートナー)との適切な選定と戦略的な関係構築により、外部リソースの最大活用を実現する。さらに、ブランドや製品に関する画期的な考え方を開発するエージェンシーに成長するように協業する。8)競合他社の戦略・戦術、消費者、業界、およびビジネスの洞察を深く理解して、主要な機会と脅威を見定める。9)Audience Development チームの効率的運用と中期的な人財育成を実現する
- 給与
- 年収600 〜 900万円
- 職種
- 事業企画、事業統括
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
【関西】世界的高級時計opening/ManagerもしくはSalesAssociate
opening店舗での販売員もしくは店長としてご活躍ください!
大手グループ会社所属なりますので福利厚生充実しており長期的にご勤務いただけます。
- 給与
- 年収700 〜 1,000万円
- 職種
- 販売スタッフ、接客
- 勤務地
- 京都 兵庫 大阪
社名非公開
Production Manager@Global Apparel Company
グロバールアパレル企業
リーダーシップ発揮するポジション
多数有名ブランドの生産企画~生産計画・管理~品質管理に携われる
- 給与
- 年収900 〜 1,100万円
- 職種
- 生産企画、生産管理、工場長
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
【関西】販売員/イタリアンjewelry(大手luxuryブランド)
luxuryブランドにてお客様に最高のおもてなしを。
大手グループ企業での安定した福利厚生
インセンティブの充実がやりがいに感じる環境
- 給与
- 年収500 〜 700万円
- 職種
- 販売スタッフ、接客
- 勤務地
- 京都 兵庫 大阪
社名非公開
Digital Experience & Contents Specialist / 外資系ファッションブランド
■ CONTENT CREATION & MANAGEMENT(50%):・ Fully understand BRAND guidelines and principles and ensure all activities adhere to these standards.・Design and implementation of BRAND site.・Oversee content and customer journey reporting and improve on related KPIs (from visitor to check out) to ensure site being trading effectively.・Work closely with trading, marketing, and merchandising related partners to ensure alignment across all channels.・Manage 3rd party tools to optimize the BRAND website and deliver relevant content experience for the own site.・Weekly and monthly content performance reporting for BRAND website■ ESTABLISH COMMUNICATION & USER EXPERIENCE STRATEGY(40%):・Creating the online content strategy to ensure the brand story and messages are delivered through the right touchpoint to the right customer segments at the right time with confirmation of ecommerce manager.・Accountable for updating the trading calendar with eCommerce content p
- 給与
- 年収400 〜 700万円
- 職種
- コンテンツ企画、制作管理
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
【オペレーション リーダー】大手フランス時計宝飾ブランド
・世界三大ハイブランドでのオペレーションリーダー
・長期的、安定した企業で福利厚生充実
- 給与
- 年収500 〜 700万円
- 職種
- その他 営業
- 勤務地
- 千葉 東京23区
社名非公開
【CRM Manager】スイス時計/大手外資グールプ
CRM Strategy- Formulate and execute comprehensive CRM strategies aligned with overall marketing and business objectives.- Identify and segment target customer groups to tailor communication and engagement strategies (eDM, national campaigns, etc.)- Enhance customer retention and ensure maximum customer engagement and satisfaction.Data management- Connect with SalesForce data to analyze and leverage the customer database.- Implement data-driven strategies to enhance customer insights and segmentation.- Strengthen the client knowledge in collaboration with the retail team to collect customers and prospects qualitative and quantitative data. Performance monitoring- Monitor the success of CRM initiatives with clear KPIs- Generate regular reports on campaign performance, customer behavior, and other relevant metrics.- Coordinate with IT to ensure seamless integration and functionality of CRM systems.Other- Budget and expenses management- Vendors
- 給与
- 年収800 〜 1,000万円
- 職種
- その他 経営・管理職
- 勤務地
- 東京23区
社名非公開
Senior e-commerce Operations Manager
Remote work
Excellent benefits
International team working with overseas colleagues
- 給与
- 年収1,100 〜 1,500万円
- 職種
- ITプロジェクトマネージャー
- 勤務地
- 東京23区
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