社名非公開

IT Helpdesk Support (L1~L2)

求人の要約

IT role with Maximum Growth Potential (Project Management or Client Services)
International Company
Training and Learning
給与
年収 600 〜 800万円
職種
その他 技術系(IT・Web・通信系)
勤務地
東京23区 千葉 埼玉 茨城 栃木 群馬 神奈川 東京23区外

求人詳細

IT Helpdesk Support (L1~L2)


Thanks to the great business of this E-Commerce giant, we are seeking an experienced IT Helpdesk Support Specialist, to work as part of a team overseeing Client Systems and Devices.

We seek an IT Support Specialist who can provide User-Centric Helpdesk Support, ensuring everyone can have the best experience solving issues and implementing updates.


You will get to work in a dynamic workplace with multiple nationalities across the company, in this Global Commerce company.


If you have ANY of the following experience, please reach out

- 2+ years of Helpdesk/IT Support experience
- Windows OS/Mac OS, Active Directory
- Native or near-native Japanese language skills

Nice to have (NOT a must)
- Experience with Servers and IT Infrastructure

To learn more about this role and company, reach out with your Japanese and English Resumes.

こんな方を求めています
経験・スキル
Data Analytics
学歴
大学卒業以上
募集要項
職種
その他 技術系(IT・Web・通信系)
給与
年収 600 〜 800万円
賞与
Yes
雇用形態
正社員
雇用期間
期間の定めなし
就業時間
09:00~18:00
休日休暇
日曜日,土曜日,祝日
保険
健康保険 厚生年金保険 雇用保険,労災保険
業種
その他 コンサルティング

※詳細はお仕事のご紹介時にお伝えします

ランスタッドは、すべての⼈に平等に機会が与えられ、その可能性を引き出し、多様な経験と個性を社会の発展につなげていけるようサポートしていきます。

最近チェックした求人

ログアウト