IT Helpdesk Support (L1~L2)
求人の要約
- 給与
- 年収 600 〜 800万円
- 職種
- その他 技術系(IT・Web・通信系)
- 勤務地
- 東京23区 千葉 埼玉 茨城 栃木 群馬 神奈川 東京23区外
求人詳細
IT Helpdesk Support (L1~L2)
Thanks to the great business of this E-Commerce giant, we are seeking an experienced IT Helpdesk Support Specialist, to work as part of a team overseeing Client Systems and Devices.
We seek an IT Support Specialist who can provide User-Centric Helpdesk Support, ensuring everyone can have the best experience solving issues and implementing updates.
You will get to work in a dynamic workplace with multiple nationalities across the company, in this Global Commerce company.
If you have ANY of the following experience, please reach out
- 2+ years of Helpdesk/IT Support experience
- Windows OS/Mac OS, Active Directory
- Native or near-native Japanese language skills
Nice to have (NOT a must)
- Experience with Servers and IT Infrastructure
To learn more about this role and company, reach out with your Japanese and English Resumes.
- こんな方を求めています
-
- 経験・スキル
- Data Analytics
- 学歴
- 大学卒業以上
- 募集要項
-
- 職種
- その他 技術系(IT・Web・通信系)
- 給与
- 年収 600 〜 800万円
- 賞与
- Yes
- 雇用形態
- 正社員
- 雇用期間
- 期間の定めなし
- 就業時間
- 09:00~18:00
- 休日休暇
- 日曜日,土曜日,祝日
- 保険
- 健康保険 厚生年金保険 雇用保険,労災保険
- 業種
- その他 コンサルティング
※詳細はお仕事のご紹介時にお伝えします
ランスタッドは、すべての⼈に平等に機会が与えられ、その可能性を引き出し、多様な経験と個性を社会の発展につなげていけるようサポートしていきます。