転職エージェントTOP カスタマーサービス 東京23区 Customer Relation Operation Team leader:外資系大手ラグジュアリーブランド企業
社名非公開

Customer Relation Operation Team leader:外資系大手ラグジュアリーブランド企業

求人の要約

Customer Relation Operation Team leader
給与
年収 600 〜 900万円
職種
カスタマーサービス
勤務地
東京23区

求人詳細


MAIN PURPOSE
Customer Relation is responsible for supporting the brands’ business by providing high level customer service to end customers, boutiques and multi-brand dealers. Customer Relation Operation in Customer Service is responsible for administrative tasks which are Key-in, preparing cost estimate and billing in repairs, documentation related to repair at manufacture and coordination with IT/HQ for system flow.


KEY RESPONSIBILITIES
Key responsibilities are as follows;


Data entry SAP
- Key-in repair orders into system
- Prepare cost estimate
- Invoicing


Documentation for repairs at manufacture
- Prepare repair orders
- Tasks related to shipment and receipt


Team management
- Manage team 5-7 staffs
- Encourage staffs, aim Kaizen to have more efficient process


Gemini Key User
- Solve system issues with discussion Local IT and HQ
- Introduce new features to end users
- Build new procedure with system operation




 


こんな方を求めています
経験・スキル
- Business experience for 5+ years
- SAP experience
- Team management Skills
- Quick and accurate data entry
- Middle level MS Excel skills Behavioral competency
- A customer oriented team player
- A Self-Starter
- A Good communicator
- Creative and innovative with kaizen mind
- Native fluency in Japanese
- Business fluency in writing English, oral is a plus
学歴
Education: University degree Experience
募集要項
職種
カスタマーサービス
給与
年収 600 〜 900万円
雇用形態
正社員
試用期間
有り
就業時間
9:00~18:00
休日休暇
土曜/日曜/祝日
転勤
有り
保険
健康保険・厚生年金・労災保険・雇用保険
特長
外資系企業, 女性活躍中, 土日祝休み, 完全週休2日制, 語学力を活かす
業種
ファッション・アパレル

最近チェックした求人

転職エージェントTOP カスタマーサービス 東京23区 Customer Relation Operation Team leader:外資系大手ラグジュアリーブランド企業
ログアウト